@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
0: :c Av vem? Med mening? 23 jul, 2012 18:18 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: 0: :c Av vem? Med mening? Ingen aning, men jag antar att hen inte gjorde det med flit. Fast det gör ont 23 jul, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: 0: :c Av vem? Med mening? Ingen aning, men jag antar att hen inte gjorde det med flit. Fast det gör ont Stackarn :C (hjeeeeerta) 23 jul, 2012 18:22 |
|
Borttagen
|
Klockan är snart halv åtta (i finland) och klockan åtta ska jag se på Doctor Who. Yeeeeah!
23 jul, 2012 18:22 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: 0: :c Av vem? Med mening? Ingen aning, men jag antar att hen inte gjorde det med flit. Fast det gör ont Stackarn :C (hjeeeeerta) Å tack! ♥ Men du behöver inte tycka synd om mig 23 jul, 2012 18:23 |
|
lillamymin
Elev |
Ensam i en stad jag aldrig varit i förut och väntar på en buss som jag inte ens vet om den går dit jag ska. This is freaking me out :O
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 23 jul, 2012 18:23 |
|
Borttagen
|
23 jul, 2012 18:24 |
|
Borttagen
|
Sitter och lyssnar på Eminem och yngsta lillasyster undrar vem fan det är som sjunger
23 jul, 2012 18:25 |
|
Borttagen
|
omg, checka dessa (i ordning!) ;
http://www.youtube.com/watch?v=ky2Pc5XNtrw http://www.youtube.com/watch?v=pDUH1Pjl5Sk&feature=fvwrel Skrattar ihjäl mig x'D, men stackaaarnaa, hahah. 23 jul, 2012 18:26 |
|
PerfectFreak
Elev |
23 jul, 2012 18:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen