@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Celebikai: Tycker ärligt talat att allt rubrikbyte är jobbigt. This. Jag blir bara förvirrad, sjukt tråkigt Jaha. 23 jul, 2012 17:19 |
|
Somnium
Elev |
Skrivet av Celebikai: Tycker ärligt talat att allt rubrikbyte är jobbigt. Men eller hur. Kan rubrikerna bara inte få vara så som dom var från början? Sure om det var något stavfel eller så, men att byta om det helt och hållet då och då är bara förvirrande. http://slytherinunicorn.tumblr.com/
23 jul, 2012 17:22 |
|
Cara Riddle
Elev |
23 jul, 2012 17:23 |
|
linnvendela
Elev |
23 jul, 2012 17:25 |
|
scarhead
Lärare |
jag älskar rubrikbyten ♥♥♥♥
23 jul, 2012 17:25 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av scarhead: jag älskar rubrikbyten ♥♥♥♥ Kul för er... Jaha. 23 jul, 2012 17:26 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skönt att jag inte är helt ensam Skrivet av scarhead: jag älskar rubrikbyten ♥♥♥♥ Kul för er... ![]()
23 jul, 2012 17:26 |
|
linnvendela
Elev |
ÅH, SERIÖST. Jag är på så sjukt dåligt humör. Plus alla dessa rubiksbyten. Jag dör -.-'
Jaha. 23 jul, 2012 17:28 |
|
Somnium
Elev |
Skrivet av linnvendela: ÅH, SERIÖST. Jag är på så sjukt dåligt humör. Plus alla dessa rubiksbyten. Jag dör -.-' This so much. http://slytherinunicorn.tumblr.com/
23 jul, 2012 17:31 |
|
scarhead
Lärare |
23 jul, 2012 17:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen