@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Celest Gaunt: Kriget om trådprefketdramat fortsätter... Nästa drag görs förmodligen av: "Klicka här så får du gratis tomtesaft." Förra draget gjordes av: "Jazz och frans poesi klubben" Ååh, så "Klicka här så får du gratis tomtesaft." (vet inte vem som är trådskaparen) byter namn på den här tråden och avifors byter namn på den tråden? Am I right? Nej - jag fixade tomatsaft namnet. Minidjuret fixade spegelvända här och jag ändrade till jazz namnet o.o Jaha, okej, men då är det väl inget krig? Eller? O.o Alltså så här var det -> THE HISTORY OF THE WAR: 1. Dark Side byter till spegelvänd 2. Jag blir irriterad och byter tillbaka 3. Dom gör hämnd och gör intresseklubben spegelvänd 4. Jag attackerar och gör dom till en tomatjuice grupp. 5. Jag går tillbaka hit och byter till jazz klubb för jag seriöst inte klarade av spegelvända texten. thats it. Okej, bra att du redde ut det för jag fattade noll
23 jul, 2012 16:21 |
|
Celebikai
Elev |
23 jul, 2012 16:27 |
|
LoonyMe
Elev |
23 jul, 2012 16:29 |
|
scarhead
Lärare |
Fasiken, jag glömde min franska poesi-bok hos min mormor och morfar.
Och jag har tappat bort jazz-skivan. 23 jul, 2012 16:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: smartbabe det är egentligen dumt, kan folk tycka. men det är så att jag inte alls har lust att åka till Polen med min vän, men vågade inte berätta det så vi bokade biljetter nu och ja... jag har ingen lust att åka dit igen, dåliga minnen osv. :c men det är väl igentligen inte alls dumt. man förstår ju att du inte vill åka dit, eftersom du nu har dåliga minnen.. och eftersom ni bokat biljetter så finns det ingen återvändo antar jag. men du kan ju alltid berätta för din vän att du har dåliga minnen därifrån. fast, försök ha roligt där och tänk inte på sakerna som hände. det löser sig säkert! ♥ Ah, fixade med mamma så att jag inte behöver åka, men vi har inte berättat det för min vän än... 23 jul, 2012 16:33 |
|
Cara Riddle
Elev |
23 jul, 2012 16:34 |
|
Borttagen
|
23 jul, 2012 16:36 |
|
Bombarda
Elev |
Tv;n har slutat fungera..
jaaha och nu då ?:/ Kärlek till alla! 23 jul, 2012 16:44 |
|
LoonyMe
Elev |
hahaa satt jättelänge och läste i the dark side och tänkte men
vafan, mycket dom har skrivit i intresseklubben de senaste tio minuterna :'D
23 jul, 2012 16:46 |
|
Celebikai
Elev |
23 jul, 2012 17:17 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen