@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
GUD VAD JAG ÄLSKAR DET NYA NAMNET ♥33333333333333333
23 jul, 2012 15:42 |
|
EMELESEL
Elev |
Alltså jag blir sjukt förvirrad nu, verkligen......
AAAAAA det är samma tråd jue! o.o 23 jul, 2012 15:52 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Kriget om trådprefketdramat fortsätter...
Nästa drag görs förmodligen av: "Klicka här så får du gratis tomtesaft." Förra draget gjordes av: "Jazz och frans poesi klubben" 23 jul, 2012 16:01 |
|
Regulus
Elev |
23 jul, 2012 16:04 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Celest Gaunt: Kriget om trådprefketdramat fortsätter... Nästa drag görs förmodligen av: "Klicka här så får du gratis tomtesaft." Förra draget gjordes av: "Jazz och frans poesi klubben" Ååh, så "Klicka här så får du gratis tomtesaft." (vet inte vem som är trådskaparen) byter namn på den här tråden och avifors byter namn på den tråden? Am I right?
23 jul, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Celest Gaunt: Kriget om trådprefketdramat fortsätter... Nästa drag görs förmodligen av: "Klicka här så får du gratis tomtesaft." Förra draget gjordes av: "Jazz och frans poesi klubben" Ååh, så "Klicka här så får du gratis tomtesaft." (vet inte vem som är trådskaparen) byter namn på den här tråden och avifors byter namn på den tråden? Am I right? Nej - jag fixade tomatsaft namnet. Minidjuret fixade spegelvända här och jag ändrade till jazz namnet o.o 23 jul, 2012 16:09 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Celest Gaunt: Kriget om trådprefketdramat fortsätter... Nästa drag görs förmodligen av: "Klicka här så får du gratis tomtesaft." Förra draget gjordes av: "Jazz och frans poesi klubben" Ååh, så "Klicka här så får du gratis tomtesaft." (vet inte vem som är trådskaparen) byter namn på den här tråden och avifors byter namn på den tråden? Am I right? Åh! "Klicka här så får du gratis tomtesaft" är egentligen "The Dark side" The Dark Side (vars trådskapare är Prefekt) bytte namn på tråden! Avifors blev irriterad och bytte tillbaka . När The Dark Side bytte namn igen så gav Avifors igen med samma mynt och bytte namn på den här tråden! Sedan har de hållit på att byta namn fram och tillbaka! 23 jul, 2012 16:10 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Celest Gaunt: Kriget om trådprefketdramat fortsätter... Nästa drag görs förmodligen av: "Klicka här så får du gratis tomtesaft." Förra draget gjordes av: "Jazz och frans poesi klubben" Ååh, så "Klicka här så får du gratis tomtesaft." (vet inte vem som är trådskaparen) byter namn på den här tråden och avifors byter namn på den tråden? Am I right? Nej - jag fixade tomatsaft namnet. Minidjuret fixade spegelvända här och jag ändrade till jazz namnet o.o Jaha, okej, men då är det väl inget krig? Eller? O.o
23 jul, 2012 16:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Celest Gaunt: Kriget om trådprefketdramat fortsätter... Nästa drag görs förmodligen av: "Klicka här så får du gratis tomtesaft." Förra draget gjordes av: "Jazz och frans poesi klubben" Ååh, så "Klicka här så får du gratis tomtesaft." (vet inte vem som är trådskaparen) byter namn på den här tråden och avifors byter namn på den tråden? Am I right? Nej - jag fixade tomatsaft namnet. Minidjuret fixade spegelvända här och jag ändrade till jazz namnet o.o Jaha, okej, men då är det väl inget krig? Eller? O.o Alltså så här var det -> THE HISTORY OF THE WAR: 1. Dark Side byter till spegelvänd 2. Jag blir irriterad och byter tillbaka 3. Dom gör hämnd och gör intresseklubben spegelvänd 4. Jag attackerar och gör dom till en tomatjuice grupp. 5. Jag går tillbaka hit och byter till jazz klubb för jag seriöst inte klarade av spegelvända texten. thats it. 23 jul, 2012 16:14 |
|
EmahS
Elev |
23 jul, 2012 16:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen