@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
23 jul, 2012 15:17 |
|
The Noble Lion
Elev |
23 jul, 2012 15:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: aw thx guys DUDE, lova oss det! Inte.byta.namn.igen. Man blir tokig! Först Intresseklubben antecknar, sen Intresse Klubben Antecknar, sen Rankcetna nebbulk-essettni och nu Jazz & Fransk poesi klubben x) Men älskar det nuvarande namnet ♥ 23 jul, 2012 15:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Haha alltså varför byta namn så ofta? XD Havent you heard? The Dark Side has started a war o.o 23 jul, 2012 15:26 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av EmahS: Déjeuner du matin Il a mis le café Dans la tasse Il a mis le lait Dans la tasse de café Il a mis le sucre Dans le café au lait Avec la petite cuiller Il a tourné Il a bu le café au lait Et il a reposé la tasse Sans me parler Il a allumé Une cigarette Il a fait des ronds Avec la fumée Il a mis les cendres Dans le cendrier Sans me parler Sans me regarder Il s'est levé Il a mis Son chapeau sur sa tête Il a mis Son manteau de pluie Parce qu'il pleuvait Et il est parti Sous la pluie Sans une parole Sans me regarder Et moi j'ai pris Ma tête dans ma main Et j'ai pleuré. Den har jag hört!! o.o Älskar texten omg Jag häller kaffet i koppen Jag häller mjölken i kaffekoppen ... ååhhh :'
23 jul, 2012 15:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Haha alltså varför byta namn så ofta? XD Havent you heard? The Dark Side has started a war o.o Ett Bytnamnsåoftadukan-krig, eller? xD 23 jul, 2012 15:29 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Haha alltså varför byta namn så ofta? XD Havent you heard? The Dark Side has started a war o.o Ett Bytnamnsåoftadukan-krig, eller? xD Men eller hur, vadå för krig?
23 jul, 2012 15:35 |
|
Borttagen
|
Jag och Majen00 är helt och hållet korkade!
Varför la vi ut en video när vi sjöng?!? 23 jul, 2012 15:37 |
|
VattenBlå
Elev |
23 jul, 2012 15:39 |
|
whirlwinds
Elev |
23 jul, 2012 15:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen