@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Jag tänkte "inte bevakar jag väl en tråd som heter Jazz & fransk poesi klubben?" xD Hahahha XD Så var det för mig när den hette Rankcetna nebbulk-essertni xD Hahahah - The Adventurous Adventures of Intresseklibben Antecknar ;D 23 jul, 2012 14:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Jag tänkte "inte bevakar jag väl en tråd som heter Jazz & fransk poesi klubben?" xD Hahahha XD Så var det för mig när den hette Rankcetna nebbulk-essertni xD Hahahah - The Adventurous Adventures of Intresseklibben Antecknar ;D Haha, yes! xD 23 jul, 2012 14:39 |
|
Solkatten
Elev |
Kollar videos på One Directions kanal
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jul, 2012 14:42 |
|
Radioanka
Elev |
Dafuq, jazz och fransk poesi klubben? xD
happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 23 jul, 2012 14:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Radioanka: Dafuq, jazz och fransk poesi klubben? xD Eller hur. Knäppt xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jul, 2012 14:48 |
|
Radioanka
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Radioanka: Dafuq, jazz och fransk poesi klubben? xD Eller hur. Knäppt xD En aning. x) Men ändå roligt. c: happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 23 jul, 2012 14:49 |
|
Borttagen
|
23 jul, 2012 14:49 |
|
scarhead
Lärare |
23 jul, 2012 14:49 |
|
Obliviate_
Elev |
Åka bil i sådär 25 mil i regn och blåst och kinkiga katter. FuckyeA
23 jul, 2012 15:14 |
|
LoonyMe
Elev |
23 jul, 2012 15:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen