@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan vi byta tillbaka till Intresse klubben antecknar! För det är jobbigt med nya namn! I like it!
23 jul, 2012 12:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kan vi byta tillbaka till Intresse klubben antecknar! För det är jobbigt med nya namn! håller med. Bra att någon håller med mig! 23 jul, 2012 12:06 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha ja jag är helt säker på det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haha nej jag har rast och sitter i lunchrummet xD haha men jag lär inte krocka med en get på Volvo snarare en soptunna xD Cara Riddle WAIT, KÖR DU NU?! Caraaa jag tycker inte om att du håller på med telefonen när du kör. Jag vill inte att du ska typ krocka med en get eller nått. :c Säker på det? ![]()
23 jul, 2012 12:07 |
|
Borttagen
|
hehe, jag och Stina rättar alltid varandra. Vi är som Hermione i den första boken båda två!!!
23 jul, 2012 12:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haha ja jag är helt säker på det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haha nej jag har rast och sitter i lunchrummet xD haha men jag lär inte krocka med en get på Volvo snarare en soptunna xD Cara Riddle WAIT, KÖR DU NU?! Caraaa jag tycker inte om att du håller på med telefonen när du kör. Jag vill inte att du ska typ krocka med en get eller nått. :c Säker på det? Ååååh, jag som har letat efter kameler alla dessa år. .___. 23 jul, 2012 12:34 |
|
Obliviate_
Elev |
Ska gå och lämna blodprov nu... :<
23 jul, 2012 12:35 |
|
Mintpastill
Elev |
Namnbyte igen var det ja...
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 23 jul, 2012 12:40 |
|
Solkatten
Elev |
Snälla, byt tillbaka till det gamla namnet!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jul, 2012 12:42 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ser inga varningar för fallande kameler Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haha ja jag är helt säker på det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haha nej jag har rast och sitter i lunchrummet xD haha men jag lär inte krocka med en get på Volvo snarare en soptunna xD Cara Riddle WAIT, KÖR DU NU?! Caraaa jag tycker inte om att du håller på med telefonen när du kör. Jag vill inte att du ska typ krocka med en get eller nått. :c Säker på det? Ååååh, jag som har letat efter kameler alla dessa år. .___. ![]()
23 jul, 2012 12:49 |
|
Borttagen
|
Hahaha, omg, jag diggar verkligen det nya namnet! x']
-- Jaag rollar på Magivärlden right now, and yes 23 jul, 2012 13:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen