@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
23 jul, 2012 10:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
23 jul, 2012 10:37 |
|
Twix
Elev |
Jag försöker rita chokladgrodekort och min Harry Potter ser ut som Snape <//3
23 jul, 2012 10:41 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Haha nej nu har jag rast xD haha jag stannar typ vid varje papperskorg och skriver med xD Aha. Åk ett varv till och ta långa pauser vid varje papperskorg xD 23 jul, 2012 10:42 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Haha det är det jag gör xD haha men det är inget att göra xDSkrivet av Cara Riddle: Haha nej nu har jag rast xD haha jag stannar typ vid varje papperskorg och skriver med xD Aha. Åk ett varv till och ta långa pauser vid varje papperskorg xD ![]()
23 jul, 2012 10:44 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle
WAIT, KÖR DU NU?! Caraaa jag tycker inte om att du håller på med telefonen när du kör. Jag vill inte att du ska typ krocka med en get eller nått. :c 23 jul, 2012 10:49 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha nej jag har rast och sitter i lunchrummet xD haha men jag lär inte krocka med en get på Volvo snarare en soptunna xDCara Riddle WAIT, KÖR DU NU?! Caraaa jag tycker inte om att du håller på med telefonen när du kör. Jag vill inte att du ska typ krocka med en get eller nått. :c ![]()
23 jul, 2012 10:50 |
|
Pixie
Elev |
omfg! Twix! din signatur är så yummy. jag åt nutella imorse, och jag påminnde mig om den underbara smaken.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
23 jul, 2012 10:58 |
|
Minidjuret
Elev |
Bye bye folket, nu ska jag till Västkusten, "vildmarken" (Dvs, okänd stad) där det inte finns internet D:
Hoppas vi ses igen, annars har jag helt enkelt blivit uppäten och det vilda folket där! D: See yah people, I will miss yah! D': 23 jul, 2012 11:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haha nej jag har rast och sitter i lunchrummet xD haha men jag lär inte krocka med en get på Volvo snarare en soptunna xD Cara Riddle WAIT, KÖR DU NU?! Caraaa jag tycker inte om att du håller på med telefonen när du kör. Jag vill inte att du ska typ krocka med en get eller nått. :c Säker på det? ![]() 23 jul, 2012 11:11 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen