@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Jag trodde först att det nya namnet var intresseklubben antecknar på något annat språk. Smarta jag Trodde jag också, höhö Vi är den smarta klubben xD Jepp. Någon som vill joina? xD Antar att Ravenclawarna håller sig borta från oss ett tag Joiina den smarta klubben, som egentligen inte är särskilt smarta!
23 jul, 2012 10:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Jag trodde först att det nya namnet var intresseklubben antecknar på något annat språk. Smarta jag Trodde jag också, höhö Vi är den smarta klubben xD Jepp. Någon som vill joina? xD Antar att Ravenclawarna håller sig borta från oss ett tag Joiina den smarta klubben, som egentligen inte är särskilt smarta! Haha, yeees x) 23 jul, 2012 10:16 |
|
Ginny00
Elev |
Jag tänkte också att det var ett annat språk. Trodde det var typ polska
23 jul, 2012 10:20 |
|
Regulus
Elev |
23 jul, 2012 10:22 |
|
Cara Riddle
Elev |
23 jul, 2012 10:22 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Vad gör man när man är typ klar på sitt jobb och inte slutar förens fyra?? -.- Sov 23 jul, 2012 10:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Vad gör man när man är typ klar på sitt jobb och inte slutar förens fyra?? -.- MUGGLIS! :3 Och... Man ritar ett vackert kort. 23 jul, 2012 10:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Hade jag kunnat det hade jag så gjort det Skrivet av Cara Riddle: Vad gör man när man är typ klar på sitt jobb och inte slutar förens fyra?? -.- Sov Kossanberta mugglis funkar alltid xD och nja måla blir svårt i en bil xD ![]()
23 jul, 2012 10:30
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-23 kl. 10:30
|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Vad gör man när man är typ klar på sitt jobb och inte slutar förens fyra?? -.- Läsa fan-fics! Det gör jag eheh. Och man ser verkligen ut som att man är helt inne i sitt arbete (Y) Brukar få göra det när jag sitter i receptionen och inte har något att göra. Måste vara där. Och se ut som jag gör något
23 jul, 2012 10:30 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Cara Riddle: Vad gör man när man är typ klar på sitt jobb och inte slutar förens fyra?? -.- Läsa fan-fics! Det gör jag eheh. Och man ser verkligen ut som att man är helt inne i sitt arbete (Y) Brukar få göra det när jag sitter i receptionen och inte har något att göra. Måste vara där. Och se ut som jag gör något Skrivet av EmahS: Jag kör ju tyvärr bil annars var det en bra ide Skrivet av Cara Riddle: Vad gör man när man är typ klar på sitt jobb och inte slutar förens fyra?? -.- Läsa fan-fics! Det gör jag eheh. Och man ser verkligen ut som att man är helt inne i sitt arbete (Y) Brukar få göra det när jag sitter i receptionen och inte har något att göra. Måste vara där. Och se ut som jag gör något ![]()
23 jul, 2012 10:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen