@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Tar tillfället i akt och vaknade upp med en förkylning från *insätt jobbig plats här*
23 jul, 2012 09:59 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Minidjuret: Hahaha vi får skratta tillsammans och så länge vi inte crying tears of blood klarar vi oss nog xD Skrivet av Cara Riddle: Minidjuret vadå tur för dig -.- det är ju du som får mig att skratta hysteriskt xD Haha, men jag skrattar ju också. GET IT! Hahahaha omg ja, jag gråter vist istället ^^ 23 jul, 2012 10:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Haha ja men självklart xD jag gråter alltid vist Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Minidjuret: Hahaha vi får skratta tillsammans och så länge vi inte crying tears of blood klarar vi oss nog xD Skrivet av Cara Riddle: Minidjuret vadå tur för dig -.- det är ju du som får mig att skratta hysteriskt xD Haha, men jag skrattar ju också. GET IT! Hahahaha omg ja, jag gråter vist istället ^^ ![]()
23 jul, 2012 10:04 |
|
Borttagen
|
luna99 jag undrade hur man lägger upp bilder från mobilen till datorn och sen lägga upp här!????
23 jul, 2012 10:05 |
|
Regulus
Elev |
23 jul, 2012 10:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: luna99 jag undrade hur man lägger upp bilder från mobilen till datorn och sen lägga upp här!???? Du måste koppla din mobil till datorn med nån sladd så att bilderna laddas upp till datorn. Sedan går du in på en sida som heter tinypic och laddar upp dem där. Sedan kopiarar du koden och lägger upp dem här Länk till tynipic: http://tinypic.com/ 23 jul, 2012 10:07 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
23 jul, 2012 10:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Jag trodde först att det nya namnet var intresseklubben antecknar på något annat språk. Smarta jag Trodde jag också, höhö 23 jul, 2012 10:10 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Jag trodde först att det nya namnet var intresseklubben antecknar på något annat språk. Smarta jag Trodde jag också, höhö Vi är den smarta klubben xD
23 jul, 2012 10:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Jag trodde först att det nya namnet var intresseklubben antecknar på något annat språk. Smarta jag Trodde jag också, höhö Vi är den smarta klubben xD Jepp. Någon som vill joina? xD Antar att Ravenclawarna håller sig borta från oss ett tag 23 jul, 2012 10:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen