@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag ska åka lila buss idag! ♥
23 jul, 2012 09:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
Aha OMG Louise! Tur att jags orter ensam Sä folk inte kollar på mig xD
![]()
23 jul, 2012 09:49 |
|
Borttagen
|
Är det någon som vet om jag brikar skriva här? För jag minns inte att jag bekar en ntråd som heter såhär!
23 jul, 2012 09:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Är det någon som vet om jag brikar skriva här? För jag minns inte att jag bekar en ntråd som heter såhär! De här är Intresseklubben Antecknar avifors har typ ändrat namnet lite bara 23 jul, 2012 09:51 |
|
Minidjuret
Elev |
Cara Riddle- Hahhaha, ja tur för dig att jag också var ensam XD
Skrivet av Borttagen: Är det någon som vet om jag brikar skriva här? För jag minns inte att jag bekar en ntråd som heter såhär! Detta är fd Intresseklubben Antecknar, men Avifors *host* jag *host* insåg att det behövdes ett bättre namn ^^ 23 jul, 2012 09:52 |
|
Cara Riddle
Elev |
23 jul, 2012 09:54 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Minidjuret vadå tur för dig -.- det är ju du som får mig att skratta hysteriskt xD Haha, men jag skrattar ju också. GET IT! 23 jul, 2012 09:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Är det någon som vet om jag brikar skriva här? För jag minns inte att jag bekar en ntråd som heter såhär! De här är Intresseklubben Antecknar avifors har typ ändrat namnet lite bara Okej då vet jag tack! 23 jul, 2012 09:57 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Hahaha vi får skratta tillsammans och så länge vi inte crying tears of blood klarar vi oss nog xDSkrivet av Cara Riddle: Minidjuret vadå tur för dig -.- det är ju du som får mig att skratta hysteriskt xD Haha, men jag skrattar ju också. GET IT! ![]()
23 jul, 2012 09:59 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Borttagen: smartbabe det är egentligen dumt, kan folk tycka. men det är så att jag inte alls har lust att åka till Polen med min vän, men vågade inte berätta det så vi bokade biljetter nu och ja... jag har ingen lust att åka dit igen, dåliga minnen osv. :c men det är väl igentligen inte alls dumt. man förstår ju att du inte vill åka dit, eftersom du nu har dåliga minnen.. och eftersom ni bokat biljetter så finns det ingen återvändo antar jag. men du kan ju alltid berätta för din vän att du har dåliga minnen därifrån. fast, försök ha roligt där och tänk inte på sakerna som hände. det löser sig säkert! ♥ ![]()
23 jul, 2012 09:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen