@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Red Ivy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är nog lite trött, jag trodde rubriken var på ett annat språk först xD Det trodde jag med. xD *facepalm* Nej, tror det är dags att läsa sig till söms nu. :p 23 jul, 2012 04:15 |
|
Borttagen
|
Dude. That's. Awesome. 23 jul, 2012 04:50 |
|
Irah
Elev |
23 jul, 2012 06:39 |
|
Borttagen
|
jag orkar inte
fangirl mode ON and i'm trying to not scream but it's so hard and akskdldldldhshdlfflsäaäwödfg srsly everything is rainbows livet livet liiiiiivet ... I'm done here. 23 jul, 2012 06:43 |
|
EmahS
Elev |
23 jul, 2012 07:07 |
|
Cara Riddle
Elev |
23 jul, 2012 09:01 |
|
Minidjuret
Elev |
HAHAHAH Kors i taket vad kul XD Jag orkar inte xD 23 jul, 2012 09:09 |
|
Freja
Elev |
Väldigt irriterad just nu.
Jag var inne på ett Twilight-forum nyss, och dem kritiserar HP väldigt mycket Dem skrev typ: Det är ju bara hp-fans som jämför Twilight och Harry Potter. Sjukt dumt, det är ju helt olika handling! Fast jag tycker ändå att Twilight äger skiten ur HP varje dag. Och så har vi faktiskt en bättre handling än dem... Dubbelmoral... Och några skrev att vi var avundsjuka att det fanns fler Twilight- fans än HP... Dafuq? Aja, nu ska jag sluta klaga Skönt att var tillbaka här ibland alla härliga mugglisar igen iaf! ♥ Everything is Dramione and nothing hurts. 23 jul, 2012 09:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Freja: Väldigt irriterad just nu. Jag var inne på ett Twilight-forum nyss, och dem kritiserar HP väldigt mycket Dem skrev typ: Det är ju bara hp-fans som jämför Twilight och Harry Potter. Sjukt dumt, det är ju helt olika handling! Fast jag tycker ändå att Twilight äger skiten ur HP varje dag. Och så har vi faktiskt en bättre handling än dem... Dubbelmoral... Och några skrev att vi var avundsjuka att det fanns fler Twilight- fans än HP... Dafuq? Aja, nu ska jag sluta klaga Skönt att var tillbaka här ibland alla härliga mugglisar igen iaf! ♥ Blir också sjukt irriterad på sånt där... Men, de får tycka vad de tycker - vi vet Harry Potter äger skiten ur alla 23 jul, 2012 09:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Freja: Väldigt irriterad just nu. Jag var inne på ett Twilight-forum nyss, och dem kritiserar HP väldigt mycket Dem skrev typ: Det är ju bara hp-fans som jämför Twilight och Harry Potter. Sjukt dumt, det är ju helt olika handling! Fast jag tycker ändå att Twilight äger skiten ur HP varje dag. Och så har vi faktiskt en bättre handling än dem... Dubbelmoral... Och några skrev att vi var avundsjuka att det fanns fler Twilight- fans än HP... Dafuq? Aja, nu ska jag sluta klaga Skönt att var tillbaka här ibland alla härliga mugglisar igen iaf! ♥ Blir också sjukt irriterad på sånt där... Men, de får tycka vad de tycker - vi vet Harry Potter äger skiten ur alla This^^ 23 jul, 2012 09:36 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen