@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
accioron
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av accioron: Alltså När jag gick i tvåan (för tio år sedan) blev en tjej och kille i min skola tillsammans. Hon gick då i femman och han i sexan och de var helt oskiljaktiga (de satt i varandras knän på lektionerna lol). De var tillsammans fram till att jag slutade där, vilket var i fyran. Såg dem för några år sen och blev förvånad över att de fortfarande var tillsammans. Häromdagen såg jag dem i stan hand i hand och HON VAR GRAVID kjashdjkdghfhj OTP: Always ok wat am i doing det ser så roligt ut för han är över två meter lång och hon är max 1.60 ♥♥♥ 22 jul, 2012 23:49
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-22 kl. 23:49
|
|
Celebikai
Elev |
22 jul, 2012 23:49 |
|
leumas vän
Elev |
22 jul, 2012 23:56 |
|
Celebikai
Elev |
Tröttheten = bieffekt från min medicin .
Ska sova nu. Och drömma om mitt nya otp (det som accioron skrev om för nån sida sen) Har cool heroes på huvudet btw, av ALLA jedwardlåtar, värför den???? Ska ju drömma om ett otp. Varför inte nån mer kärleksfull låt. Ugh Godnatt. ![]()
23 jul, 2012 00:09 |
|
Knizzlare
Elev |
herreguuuuuud
livestreamen på teen choice awards funkar inte DD: någon som vet någon annan livestream än denna http://teenchoiceawards.nowstreaminglive.com/ ?? ![]()
23 jul, 2012 00:13 |
|
Celebikai
Elev |
(är inte trött längre, lol)
Orkar inte se på teen choice awards, men jag vill se no doubt Mer än vad jag vill se 1d tbh. ![]()
23 jul, 2012 00:15 |
|
Borttagen
|
Det där var jag när jag var i London. 23 jul, 2012 00:15 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Trenden sprider sig ser jag. XD
23 jul, 2012 00:18 |
|
Knizzlare
Elev |
23 jul, 2012 00:25 |
|
Borttagen
|
JAG HAR SÅ TRÅKIGT.
ALLT ÄR TRÅKIGT FAN TA ALLT. 23 jul, 2012 00:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen