@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
Väldigt spännande ja, stackars rubrik♥
wolfstar deserved better. 22 jul, 2012 23:18 |
|
Minidjuret
Elev |
shhss shhs, det är okej. Jag vet hur svårt det kan vara med förändringar D: 22 jul, 2012 23:19 |
|
Borttagen
|
Fast det påminner mig om pasta though .. :3 Mums. 22 jul, 2012 23:21 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
22 jul, 2012 23:22 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fast det påminner mig om pasta though .. :3 Mums. Pasta? o.o 22 jul, 2012 23:22 |
|
Borttagen
|
22 jul, 2012 23:35 |
|
Celebikai
Elev |
22 jul, 2012 23:38 |
|
M4L13
Elev |
22 jul, 2012 23:41 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av accioron: Alltså När jag gick i tvåan (för tio år sedan) blev en tjej och kille i min skola tillsammans. Hon gick då i femman och han i sexan och de var helt oskiljaktiga (de satt i varandras knän på lektionerna lol). De var tillsammans fram till att jag slutade där, vilket var i fyran. Såg dem för några år sen och blev förvånad över att de fortfarande var tillsammans. Häromdagen såg jag dem i stan hand i hand och HON VAR GRAVID kjashdjkdghfhj OTP: Always ok wat am i doing ![]()
22 jul, 2012 23:43 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Okej.... VARFÖR I HELA VÄRLDEN HETER Intresseklubben Antecknar nu "Rankcetna nebbulk-essertni" xD Reverse
22 jul, 2012 23:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen