Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6129 6130 6131 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
MonsterCookie
Elev

Avatar


Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av MonsterCookie:
Ska ut i skärgårn i en vecka med båten, och då kommer jag inte ha någon möjlighet att ladda mobilen, så om den dör så är den ja eh DÖD. Och dessutom har jag uhm let me think NOLL böcker att läsa om jag inte vill läsa om typ hungerspelen ellr nån hpbok för hundrafemtioelfte gången, och det har jag faktiskt ingen lust med atm. #KRIS
Kopiera in lite bra ffs i ett world-dokument och skriv ut Det är inte samma sak som att läsa dem på datorn, men då har du iaf något att läsa ;D

Det där är en grymt awesome idé, men vi har ingen fungerande skrivare x] ,_,
Det var ju inte bra .-.

Men om du inte har möjlighet att läsa, kan du ju alltid skriva Om du tar med dig ett block och enbra penna kan du skriva en bok/en ff istället

nä, precis ._.

jaja, det gör jag alltid, så heeelt död kmr jag ju inte bli ^^ men det är inte riktigt samma sak ändå... ahwell, får väl försökra utveckla några karaktärer ellr nåt :3
ellr
uh
niam
one shots
i massor
EHEHEHEHEH
Finns det någonstans där man kan läsa dina Niam one shots? ;D

jag har några på min tumblr but please please please don't judge me omg

wolfstar deserved better.

22 jul, 2012 16:29

scarhead
Lärare

Avatar

+1


MonsterCookie - SOMETHING NEW: JAG TITTAR PÅ DOCTOR WHO

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

22 jul, 2012 16:29

Li
Biträdande rektor

Avatar


Fyller år om typ en månad, så himla taggad på att skriva sjukt seriös önskelista för att få slippa känna mig gammal HAHA

without something there is no nothing

22 jul, 2012 16:34

baramin
Elev

Avatar


Jag hatar allt med Lord Jabu Jabu. ALLT. Dö.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

22 jul, 2012 16:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Li:
Fyller år om typ en månad, så himla taggad på att skriva sjukt seriös önskelista för att få slippa känna mig gammal HAHA

Du fyller... 24, va?

22 jul, 2012 16:36

EmahS
Elev

Avatar


Åhå

om en vecka exakt är jag på bröllop i norraste norrland.
eller. i leksand i dalarna för att vara mer exakt. men för en skåning är det låååångt upp i Sverige

Ska bli så underbart kul!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

22 jul, 2012 16:39

Borttagen

Avatar


När man är arg på mammisen så dunkar man Filip Winther låtar på högsta volym i hörlurarna och är inne på mugglis.

22 jul, 2012 17:05

PotterHunger
Elev

Avatar


Jag är hemma! Till landet sverige, med annat namn Frysboxen.

Läs min profil för info...

22 jul, 2012 17:08

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av EmahS:
Skrivet av Ginny00:
JAG HITTAR INTE PLÅSTER. D:


Jag kan inte använda plåster... Inte heller kul.

Förstår det.

22 jul, 2012 17:24

Borttagen

Avatar


Håller på att skapa en ny karaktär på Magivärlden. c;

22 jul, 2012 17:28

1 2 3 ... 6129 6130 6131 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.