@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av MonsterCookie: Finns det någonstans där man kan läsa dina Niam one shots? ;D Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av MonsterCookie: Det var ju inte bra .-.Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av MonsterCookie: Kopiera in lite bra ffs i ett world-dokument och skriv ut Ska ut i skärgårn i en vecka med båten, och då kommer jag inte ha någon möjlighet att ladda mobilen, så om den dör så är den ja eh DÖD. Och dessutom har jag uhm let me think NOLL böcker att läsa om jag inte vill läsa om typ hungerspelen ellr nån hpbok för hundrafemtioelfte gången, och det har jag faktiskt ingen lust med atm. #KRIS Det där är en grymt awesome idé, men vi har ingen fungerande skrivare x] ,_, Men om du inte har möjlighet att läsa, kan du ju alltid skriva nä, precis ._. jaja, det gör jag alltid, så heeelt död kmr jag ju inte bli ^^ men det är inte riktigt samma sak ändå... ahwell, får väl försökra utveckla några karaktärer ellr nåt :3 ellr uh niam one shots i massor EHEHEHEHEH jag har några på min tumblr but please please please don't judge me omg wolfstar deserved better. 22 jul, 2012 16:29 |
|
scarhead
Lärare |
22 jul, 2012 16:29 |
|
Li
Biträdande rektor |
Fyller år om typ en månad, så himla taggad på att skriva sjukt seriös önskelista för att få slippa känna mig gammal HAHA
without something there is no nothing 22 jul, 2012 16:34 |
|
baramin
Elev |
Jag hatar allt med Lord Jabu Jabu. ALLT. Dö.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 22 jul, 2012 16:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Fyller år om typ en månad, så himla taggad på att skriva sjukt seriös önskelista för att få slippa känna mig gammal HAHA Du fyller... 24, va? 22 jul, 2012 16:36 |
|
EmahS
Elev |
Åhå
om en vecka exakt är jag på bröllop i norraste norrland. eller. i leksand i dalarna för att vara mer exakt. men för en skåning är det låååångt upp i Sverige Ska bli så underbart kul!
22 jul, 2012 16:39 |
|
Borttagen
|
När man är arg på mammisen så dunkar man Filip Winther låtar på högsta volym i hörlurarna och är inne på mugglis.
22 jul, 2012 17:05 |
|
PotterHunger
Elev |
Jag är hemma! Till landet sverige, med annat namn Frysboxen.
Läs min profil för info... 22 jul, 2012 17:08 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Ginny00: JAG HITTAR INTE PLÅSTER. D: Jag kan inte använda plåster... Inte heller kul. Förstår det. 22 jul, 2012 17:24 |
|
Borttagen
|
Håller på att skapa en ny karaktär på Magivärlden. c;
22 jul, 2012 17:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen