@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Mintpastill: JASkrivet av scarhead: Ser ju helt okej ut! Varför skaffar inte Borås det? SÅ efterblivna är vi faktiskt inte. Vi kan starta en restaurang här, typ "Restaurang Plankan" eller något och bara servera sån. Har aldrig sett det här.. har aldrig sett det här heller! vi kan ha allt av plankor. folk får sitta vid plankor, på plankor, som står på plankor. 21 jul, 2012 23:58 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Asså ja.. kommer att lägga mina pengar på Riddikulus i stället så folket som trodde jag skulle komma på MultiCon: I'm really, really sorry. Men jag har inte råd att åka på båda. men jag ville ju doctor who-a mig med dig :ccc well well, tur att jag nog kommer på Riddikulus också 8D multicon, har jag missat något?!
21 jul, 2012 23:58 |
|
Mintpastill
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Mintpastill: JASkrivet av scarhead: Ser ju helt okej ut! Varför skaffar inte Borås det? SÅ efterblivna är vi faktiskt inte. Vi kan starta en restaurang här, typ "Restaurang Plankan" eller något och bara servera sån. Har aldrig sett det här.. har aldrig sett det här heller! vi kan ha allt av plankor. folk får sitta vid plankor, på plankor, som står på plankor. Vi bygger hela restaurangen av plankor, och om folk bara går förbi så slår vi dem i huvudet med plankor tills de går in. Fast vi snor plankorna från sågverket här i Börst och så får folket betala jättemycket (för plankor då) och vi får fett med cash! "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 21 jul, 2012 23:59 |
|
Miskel
Elev |
22 jul, 2012 00:15 |
|
Solkatten
Elev |
Är det sant att det regnar mycket i Florida? o.o
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jul, 2012 00:17 |
|
Celebikai
Elev |
22 jul, 2012 00:18 |
|
Borttagen
|
men blöö. BLÖÖ.. BLÖTT HÖ!
Varför kollar jag ens på en barbie film, haha.. youtube förstör mitt liv XD 22 jul, 2012 00:22 |
|
maja11juu
Elev |
En sak är konstigt(enligt mig), det är att jag och min syrra är raka motsatser(hon har brut hår,jag har blont, hennes ögon är grågröna ,mina är blå, hon är social och helknäpp,jag är (för det mesta)osocial och halvknäpp.) Det ända vi har gemensamt är att vi är långa. Ändå har minst 7 pers sagt, (dom)
-Är du stinas (min syrra) syster? (jag) -Ja,hur visste du det? (dom) -Jag såg det,ni är så lika varann! (dom säger typ så.) Sen när jag frågade en tjej exakt vad som va så likt med oss så svarade hon, -Era ögonbryn! Och min syrra har noppat dom!!! Ointressant va 22 jul, 2012 00:23 |
|
Smutsen
Elev |
Jag kommer nog börja gråta snart. Jag ska sommarjobba för första gången i mitt iv imorgon. Men just nu spelar grannen brevid mitt fönster så hög musik så att om jag somnar har jag nog magiska krafter eller något. Fy. Orkar inte
22 jul, 2012 00:25 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Celebikai: Varför skriver folk på instagram att dom nyss haft skolavslutning, det är juli????? ![]() 22 jul, 2012 00:28 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen