@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
21 jul, 2012 23:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Det finns säkert på nån resturang Ser ju helt okej ut! Varför skaffar inte Borås det? SÅ efterblivna är vi faktiskt inte. 21 jul, 2012 23:50 |
|
Miskel
Elev |
Huddinge borde också skaffa det! Nej fyfan, imorrn blir det Plänkstek till middag!
EDIT: Varför skriver jag plänkstek?
21 jul, 2012 23:50 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Alice...: Någon här som har sett grimm? xD HE-HE LOL. Såg du den där med det konstiga bi saken? Det var wierd... TÄNKER DU GÅ PÅ THE POTTERMÄSSA? tänkte faktiskt skriva förutom miskel, haha jag vet att du har sett ett avsnitt elsa! OCH JAG HAR REDAN SAGT JAAA! JA JA JA!
21 jul, 2012 23:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Asså ja.. kommer att lägga mina pengar på Riddikulus i stället så folket som trodde jag skulle komma på MultiCon: I'm really, really sorry. Men jag har inte råd att åka på båda. men jag ville ju doctor who-a mig med dig :ccc well well, tur att jag nog kommer på Riddikulus också 8D 21 jul, 2012 23:53 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Alice...: Skrivet av Miskel: Skrivet av Alice...: Någon här som har sett grimm? xD HE-HE LOL. Såg du den där med det konstiga bi saken? Det var wierd... TÄNKER DU GÅ PÅ THE POTTERMÄSSA? tänkte faktiskt skriva förutom miskel, haha jag vet att du har sett ett avsnitt elsa! OCH JAG HAR REDAN SAGT JAAA! JA JA JA! MEHEHEHEHEHHEHEHEEHE. HAHOHOIHOAHAOHAISAF
21 jul, 2012 23:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Asså ja.. kommer att lägga mina pengar på Riddikulus i stället så folket som trodde jag skulle komma på MultiCon: I'm really, really sorry. Men jag har inte råd att åka på båda. men jag ville ju doctor who-a mig med dig :ccc well well, tur att jag nog kommer på Riddikulus också 8D I'm really sorry </3 OMG OMG YES YES! SKA KRAMA DIG SÅ FORT JAG SER DIG, DU MÅSTE HA DIN DW T-SHIRT! 21 jul, 2012 23:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Asså ja.. kommer att lägga mina pengar på Riddikulus i stället så folket som trodde jag skulle komma på MultiCon: I'm really, really sorry. Men jag har inte råd att åka på båda. men jag ville ju doctor who-a mig med dig :ccc well well, tur att jag nog kommer på Riddikulus också 8D I'm really sorry </3 OMG OMG YES YES! SKA KRAMA DIG SÅ FORT JAG SER DIG, DU MÅSTE HA DIN DW T-SHIRT! HAHA, OM DEN FORTFARANDE PASSAR SÅ KOMMER JAG SJÄLVFALLET HA DEN (eller någon ny... jag har köpt svart textilfärg idag för jag ville göra ett eget tryck 21 jul, 2012 23:55 |
|
Mintpastill
Elev |
Skrivet av scarhead: Ser ju helt okej ut! Varför skaffar inte Borås det? SÅ efterblivna är vi faktiskt inte. Vi kan starta en restaurang här, typ "Restaurang Plankan" eller något och bara servera sån. Har aldrig sett det här.. "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 21 jul, 2012 23:56 |
|
Borttagen
|
Blev moster åt en flicka för 3 timmar sedan
21 jul, 2012 23:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen