Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6121 6122 6123 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
scarhead
Lärare

Avatar


Ser ju helt okej ut!
Varför skaffar inte Borås det? efterblivna är vi faktiskt inte.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

21 jul, 2012 23:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av scarhead:
Ser ju helt okej ut!
Varför skaffar inte Borås det? efterblivna är vi faktiskt inte.
Det finns säkert på nån resturang

21 jul, 2012 23:50

Miskel
Elev

Avatar


Huddinge borde också skaffa det! Nej fyfan, imorrn blir det Plänkstek till middag!

EDIT: Varför skriver jag plänkstek?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

21 jul, 2012 23:50

Alice...
Elev

Avatar


Skrivet av Miskel:
Skrivet av Alice...:
Någon här som har sett grimm? xD

HE-HE LOL. Såg du den där med det konstiga bi saken? Det var wierd... TÄNKER DU GÅ PÅ THE POTTERMÄSSA?

tänkte faktiskt skriva förutom miskel, haha jag vet att du har sett ett avsnitt elsa!
OCH JAG HAR REDAN SAGT JAAA! JA JA JA!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

21 jul, 2012 23:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Asså ja.. kommer att lägga mina pengar på Riddikulus i stället så folket som trodde jag skulle komma på MultiCon: I'm really, really sorry. Men jag har inte råd att åka på båda.

men jag ville ju doctor who-a mig med dig :ccc

well well, tur att jag nog kommer på Riddikulus också 8D

21 jul, 2012 23:53

Miskel
Elev

Avatar


Skrivet av Alice...:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Alice...:
Någon här som har sett grimm? xD

HE-HE LOL. Såg du den där med det konstiga bi saken? Det var wierd... TÄNKER DU GÅ PÅ THE POTTERMÄSSA?

tänkte faktiskt skriva förutom miskel, haha jag vet att du har sett ett avsnitt elsa!
OCH JAG HAR REDAN SAGT JAAA! JA JA JA!


MEHEHEHEHEHHEHEHEEHE. HAHOHOIHOAHAOHAISAF

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

21 jul, 2012 23:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Asså ja.. kommer att lägga mina pengar på Riddikulus i stället så folket som trodde jag skulle komma på MultiCon: I'm really, really sorry. Men jag har inte råd att åka på båda.

men jag ville ju doctor who-a mig med dig :ccc

well well, tur att jag nog kommer på Riddikulus också 8D


I'm really sorry </3

OMG OMG YES YES! SKA KRAMA DIG SÅ FORT JAG SER DIG, DU MÅSTE HA DIN DW T-SHIRT!

21 jul, 2012 23:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Asså ja.. kommer att lägga mina pengar på Riddikulus i stället så folket som trodde jag skulle komma på MultiCon: I'm really, really sorry. Men jag har inte råd att åka på båda.

men jag ville ju doctor who-a mig med dig :ccc

well well, tur att jag nog kommer på Riddikulus också 8D


I'm really sorry </3

OMG OMG YES YES! SKA KRAMA DIG SÅ FORT JAG SER DIG, DU MÅSTE HA DIN DW T-SHIRT!


HAHA, OM DEN FORTFARANDE PASSAR SÅ KOMMER JAG SJÄLVFALLET HA DEN
(eller någon ny... jag har köpt svart textilfärg idag för jag ville göra ett eget tryck )

21 jul, 2012 23:55

Mintpastill
Elev

Avatar


Skrivet av scarhead:
Ser ju helt okej ut!
Varför skaffar inte Borås det? efterblivna är vi faktiskt inte.


Vi kan starta en restaurang här, typ "Restaurang Plankan" eller något och bara servera sån. Har aldrig sett det här..

"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson

21 jul, 2012 23:56

Borttagen

Avatar


Blev moster åt en flicka för 3 timmar sedan

21 jul, 2012 23:57

1 2 3 ... 6121 6122 6123 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.