@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Plankstek är ju typ det godaste som finns.. Nä, men det är asgott ♥
21 jul, 2012 23:27 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Miskel: Prooooobaby not. Jag ser dig äta trä nu. En planka. Hur jag nu vet hur du ser ut är ett mysterium... x) Hahahha XD OMG! Um... 21 jul, 2012 23:36 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Plankstek är ju typ det godaste som finns.. Nä, men det är asgott ♥ Jag ser någon steka en planka och sedan äta upp den. Flisa för flisa... och få massa stickor i tungan... Ronald Weasley: OMG, Det ser ju gött ut! 8D
21 jul, 2012 23:38
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-21 kl. 23:39
|
|
Borttagen
|
Jag skulle bara tacka för igår kväll, och så sitter vi och smsar igen... O_O
Jag går och slänger mig i väggen innan jag säger något dumt. 21 jul, 2012 23:39 |
|
Alice...
Elev |
21 jul, 2012 23:39 |
|
Solkatten
Elev |
Är det sant att det regnar nästan varenda dag i Florida? o.o
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jul, 2012 23:41 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Alice...: Någon här som har sett grimm? xD HE-HE LOL. Såg du den där med det konstiga bi saken? Det var wierd... TÄNKER DU GÅ PÅ THE POTTERMÄSSA?
21 jul, 2012 23:42 |
|
Solkatten
Elev |
Plankstek = En stekt planka.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jul, 2012 23:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: HAHA. Vill du veta vad det är eller? Det är typ en "planka" som man har potatismos och kött eller nåt på och så slänger man in den i ugnen och .. DET ÄR GOTT ♥Skrivet av Borttagen: Plankstek är ju typ det godaste som finns.. Nä, men det är asgott ♥ Jag ser någon steka en planka och sedan äta upp den. Flisa för flisa... och få massa stickor i tungan... Brukar se ut typ såhär: ![]() EDIT: Oj, jag var visst lite sen.. XD 21 jul, 2012 23:43 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: HAHA. Vill du veta vad det är eller? Det är typ en "planka" som man har potatismos och kött eller nåt på och så slänger man in den i ugnen och .. DET ÄR GOTT ♥Skrivet av Borttagen: Plankstek är ju typ det godaste som finns.. Nä, men det är asgott ♥ Jag ser någon steka en planka och sedan äta upp den. Flisa för flisa... och få massa stickor i tungan... Brukar se ut typ såhär: ![]() EDIT: Oj, jag var visst lite sen.. XD Hahaha, loool! Det ser jätte gooooott uutt! Flytta från Norrland och mata mig med plänkstek! EDIT: Haha, Plankstek X)
21 jul, 2012 23:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen