@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Asså ja.. kommer att lägga mina pengar på Riddikulus i stället så folket som trodde jag skulle komma på MultiCon: I'm really, really sorry. Men jag har inte råd att åka på båda.
21 jul, 2012 22:38 |
|
Solkatten
Elev |
OMG. pewdiepie är BÄST. HAHAHAHAHHAHA.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jul, 2012 22:50 |
|
Ronald Weasley
Elev |
21 jul, 2012 23:21 |
|
Miskel
Elev |
Prooooobaby not. Jag ser dig äta trä nu. En planka. Hur jag nu vet hur du ser ut är ett mysterium... x)
21 jul, 2012 23:22 |
|
Borttagen
|
Snela, titta in den HÄR tråden om du kommer på mässan och vill träffa en massa mugglisar!
21 jul, 2012 23:23 |
|
scarhead
Lärare |
what the hell is a plankstek
ni norrlänningar har säkert hittat på något nytt 21 jul, 2012 23:23
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-21 kl. 23:24
|
|
Mintpastill
Elev |
Håller på och övertala pappa att låta mig åka till Göteborg och shoppa upp min lön med min kusin på torsdag, woop woop!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 21 jul, 2012 23:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Trust me, det finns i stockholm också what the hell is a plankstek ni norrländare har säkert hittat på något nytt 21 jul, 2012 23:24 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: Trust me, det finns i stockholm också what the hell is a plankstek ni norrländare har säkert hittat på något nytt I doubt that... hahaha!
21 jul, 2012 23:25 |
|
scarhead
Lärare |
21 jul, 2012 23:26 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen