@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Ehehe. Jag älskar storbandsversioner av poplåtar. Det är så underbart bra
21 jul, 2012 20:58 |
|
Borttagen
|
Bara jag som inte gör ett förbaskat skit om dagarna under sommarlovet...? Känns som att mitt liv bara rinner iväg ,_,
21 jul, 2012 20:59 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag åt plankstek idag
21 jul, 2012 21:00 |
|
EmahS
Elev |
21 jul, 2012 21:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Bara jag som inte gör ett förbaskat skit om dagarna under sommarlovet...? Känns som att mitt liv bara rinner iväg ,_, Det är inte bara du... 21 jul, 2012 21:06 |
|
Borttagen
|
håkan hellström är det finaste jag vet och jag vill verkligen att kan ska ha en konsert på ullevi.
21 jul, 2012 21:18 |
|
MizzNina
Elev |
Vem hade kunnat tro att "Bert" Skulle växa upp och bli Matematiker i Brasilien?!
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 21 jul, 2012 22:02 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: håkan hellström är det finaste jag vet och jag vill verkligen att kan ska ha en konsert på ullevi. Jag har aldrig riktigt fattat grejen med HH, så tell me Ronald Weasley: WTF. Plankstek? WTF.
21 jul, 2012 22:35 |
|
Solkatten
Elev |
Chattar på Omegle som vanligt
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jul, 2012 22:37 |
|
whirlwinds
Elev |
haha alltså ALLT i mitt liv kretsar kring kent just nu kan inte tänka på annat än kent kan inte lyssna på annat än kent
kent kent kent kent kent vill tillbaka till igååååår
21 jul, 2012 22:38 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen