@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
NÅGON SOM VILL UGGLA MED MIG ELLER SKYPA ELLER NÅGOT JAG HAR SÅ TRÅKIGT SNÄÄÄÄÄLLA?
21 jul, 2012 20:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: NÅGON SOM VILL UGGLA MED MIG ELLER SKYPA ELLER NÅGOT JAG HAR SÅ TRÅKIGT SNÄÄÄÄÄLLA? Varför kollar du inte på Sommarkrysset? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jul, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: NÅGON SOM VILL UGGLA MED MIG ELLER SKYPA ELLER NÅGOT JAG HAR SÅ TRÅKIGT SNÄÄÄÄÄLLA? Varför kollar du inte på Sommarkrysset? För att jag inte orkar flytta mig till tvn xD Och sedan hade jag planerat att skriva men det blev inte så xD 21 jul, 2012 20:33 |
|
EmahS
Elev |
21 jul, 2012 20:39 |
|
Obliviate_
Elev |
Jaaa.. Nån som vll uggla?
21 jul, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Jag har precis ätit Majskolvar.
21 jul, 2012 20:43 |
|
Celebikai
Elev |
21 jul, 2012 20:45 |
|
Solkatten
Elev |
HAHAHAHAHAHAH.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jul, 2012 20:45 |
|
PerfectFreak
Elev |
21 jul, 2012 20:50 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tycker inte den är så värst bra. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jul, 2012 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen