@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Folk säger att vi är så blyga i Sverige. Jag håller inte med. Jovisst, många kanske är det jämfört med andra länder men jag tror vi är mer 'försiktiga' av oss. De tycker de är konstigt att vi blir helt Jag tycker inte ni svenskar är blyga o.O Vet inte vad jag skulle beskriva er som, men ja, hehe. Jag trodde förut att alla trodde att vi finnar är feta fyllhundar med gympadräkt och puukko (kniv) som sitter i bastun och svettas, men har nu på senare tid fått reda på att folk tror att vi är tysta kostymklädda arbetsmän/kvinnor som inte gör annat än arbetar. Där ser man XD Sedan tror de att alla är blonda och blåögda. xD Visst, otroligt många men det finns många brunetter här också, samt andra sorter. Vår lärare träffade en amerikan som trodde att isbjönar gick på gatorna i Finland 21 jul, 2012 19:59 |
|
PerfectFreak
Elev |
Nån som skulle vilja lägga till mig på skype?
Är lite desperat efter vänner eftersom jag har så tråkigt liv x3 Heter littlelindgren
21 jul, 2012 20:02 |
|
EmahS
Elev |
Känner inte att det är riktigt normalt att jag på allvar tycker att det är sorgligt att det inte är Morden i Midsomer ikväll...
21 jul, 2012 20:03 |
|
Sara Weasley!
Elev |
21 jul, 2012 20:08 |
|
Borttagen
|
Alltså känner igen mig i hans facebooksnack xD Även fast jag är ungdom men aja ^^ xD
21 jul, 2012 20:09 |
|
scarhead
Lärare |
21 jul, 2012 20:11 |
|
Solkatten
Elev |
Tittar på Sommarkrysset.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jul, 2012 20:17 |
|
PerfectFreak
Elev |
21 jul, 2012 20:17 |
|
Borttagen
|
Jag satte någonting i halsen så jag har hostat som en galning hur länge som helst nu och jag är hur torr som helt i halsen och det kvittar att jag druckit en liter vatten och jag bara hatar det. Duuuh...
21 jul, 2012 20:19 |
|
Solkatten
Elev |
NEJ! Det är snart augusti!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jul, 2012 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen