@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
När jag åker till Eurovision Song Contest 2013 ska jag måla Sveriges flagga på kinderna. :3 Bara för att folk ska veta liksom.
___ Wow, mina inlägg här är verkligen helt totalt random. Men tydligen verkar de roa vissa mugglisar, haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jul, 2012 19:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Folk säger att vi är så blyga i Sverige. Jag håller inte med. Jovisst, många kanske är det jämfört med andra länder men jag tror vi är mer 'försiktiga' av oss. De tycker de är konstigt att vi blir helt Jag tycker inte ni svenskar är blyga o.O Vet inte vad jag skulle beskriva er som, men ja, hehe. Jag trodde förut att alla trodde att vi finnar är feta fyllhundar med gympadräkt och puukko (kniv) som sitter i bastun och svettas, men har nu på senare tid fått reda på att folk tror att vi är tysta kostymklädda arbetsmän/kvinnor som inte gör annat än arbetar. Där ser man XD 21 jul, 2012 19:42 |
|
Flumm
Elev |
Mitt högtalarsystem har samma frekvens som en rysk radiokanal så ibland blir man lite rädd när man hör opera mitt i natten utan anledning.
![]() ![]()
21 jul, 2012 19:43 |
|
Borttagen
|
Oh, nu kom jag på vad de sjunger i en av VH1s reklamer.
"Do you suffer from long term memory loss? I can't remember." *känner mig smart* För övrigt så tror jag att spöken får skratta när de ser och hör mig sjunga alla låta som går på tv just nu... 21 jul, 2012 19:44 |
|
Celebikai
Elev |
lyssnade på technologic och mimade med i texten och jag kunde alla ord :O
har inte hört den på jättelänge och omg hur kommer jag ihåg texten???? ![]()
21 jul, 2012 19:45 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: åh, avskyr det. och Cola. drick aldrig någon läsk eller juice or whatever efter att ha borstat tänderna.Bravo apelsinjuice är den godaste drickan någonsin. ♥ Dock ska man akta sig för att dricka den efter att ha borstat tänderna. Du lär grymt ångra det. 21 jul, 2012 19:47 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Celebikai: lyssnade på technologic och mimade med i texten och jag kunde alla ord :O har inte hört den på jättelänge och omg hur kommer jag ihåg texten???? hahah what? Jag var tvungen o lyssna på låten nu bara för det och jag hängde knappt med fast jag hade texten framför mig. 21 jul, 2012 19:48 |
|
scarhead
Lärare |
haha I just have to tell you guys something.
jag och min bästis brukar cykla till och från skolan, och vi åker förbi ett dagis. en dag så kom det en söt pojke till staketet och vi stannade. vet ni vad han sa? ''Ni är dumma.'' lovely boy ♥ 21 jul, 2012 19:50 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Celebikai: lyssnade på technologic och mimade med i texten och jag kunde alla ord :O har inte hört den på jättelänge och omg hur kommer jag ihåg texten???? shiiet :O haha undrar om min syster också kan det, lol hon totalälskade dom förut xd ![]()
21 jul, 2012 19:55 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Folk säger att vi är så blyga i Sverige. Jag håller inte med. Jovisst, många kanske är det jämfört med andra länder men jag tror vi är mer 'försiktiga' av oss. De tycker de är konstigt att vi blir helt Jag tycker inte ni svenskar är blyga o.O Vet inte vad jag skulle beskriva er som, men ja, hehe. Jag trodde förut att alla trodde att vi finnar är feta fyllhundar med gympadräkt och puukko (kniv) som sitter i bastun och svettas, men har nu på senare tid fått reda på att folk tror att vi är tysta kostymklädda arbetsmän/kvinnor som inte gör annat än arbetar. Där ser man XD Sedan tror de att alla är blonda och blåögda. xD Visst, otroligt många men det finns många brunetter här också, samt andra sorter. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jul, 2012 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen