@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PerfectFreak
Elev |
21 jul, 2012 19:13 |
|
Borttagen
|
Hejhej!! ♥
Vad gör folket?? 21 jul, 2012 19:15 |
|
Solkatten
Elev |
Folk säger att vi är så blyga i Sverige. Jag håller inte med. Jovisst, många kanske är det jämfört med andra länder men jag tror vi är mer 'försiktiga' av oss. De tycker de är konstigt att vi blir helt
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jul, 2012 19:18 |
|
Flumm
Elev |
Skrivet av Borttagen: E du heilt säker på ede? Skrivet av Flumm: Skrivet av Borttagen: Ahaa, trodd jo nästan att do hadd flippa Skrivet av Flumm: Skrivet av Borttagen: Ja hoppas att do skojar FUCK YEAH! Justin Bieber kommer till Finland i april, och jag och syrran ska få biljetter till konserten ^-^ Hell no...! Näämen, ja var medrajji åv Ida, haha Sko aldri ha fari såde annos, men eftersom Ida ji belieber så vart e så (märkt itt ens att ja skreiv på dialekt, jåor e automatiskt för att e va to XD) Flippa? Jag? Neeedå ![]() ![]()
21 jul, 2012 19:22 |
|
Solkatten
Elev |
Bravo apelsinjuice är den godaste drickan någonsin. ♥ Dock ska man akta sig för att dricka den efter att ha borstat tänderna. Du lär grymt ångra det.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jul, 2012 19:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Flumm: Skrivet av Borttagen: E du heilt säker på ede? Skrivet av Flumm: Skrivet av Borttagen: Ahaa, trodd jo nästan att do hadd flippa Skrivet av Flumm: Skrivet av Borttagen: Ja hoppas att do skojar FUCK YEAH! Justin Bieber kommer till Finland i april, och jag och syrran ska få biljetter till konserten ^-^ Hell no...! Näämen, ja var medrajji åv Ida, haha Sko aldri ha fari såde annos, men eftersom Ida ji belieber så vart e så (märkt itt ens att ja skreiv på dialekt, jåor e automatiskt för att e va to XD) Flippa? Jag? Neeedå ...Nä, itt rikti säker... NEJ! Snälla ring itt ååt Mimma..! Ja vill it va me om skåpmetoden..! D: XD 21 jul, 2012 19:24 |
|
Flumm
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hahaha Skrivet av Flumm: Skrivet av Borttagen: E du heilt säker på ede? Skrivet av Flumm: Skrivet av Borttagen: Ahaa, trodd jo nästan att do hadd flippa Skrivet av Flumm: Skrivet av Borttagen: Ja hoppas att do skojar FUCK YEAH! Justin Bieber kommer till Finland i april, och jag och syrran ska få biljetter till konserten ^-^ Hell no...! Näämen, ja var medrajji åv Ida, haha Sko aldri ha fari såde annos, men eftersom Ida ji belieber så vart e så (märkt itt ens att ja skreiv på dialekt, jåor e automatiskt för att e va to XD) Flippa? Jag? Neeedå ...Nä, itt rikti säker... NEJ! Snälla ring itt ååt Mimma..! Ja vill it va me om skåpmetoden..! D: XD ![]() ![]()
21 jul, 2012 19:27 |
|
Solkatten
Elev |
Haha, åh, vad pinsamt. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jul, 2012 19:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Flumm: Skrivet av Borttagen: Hahaha Skrivet av Flumm: Skrivet av Borttagen: E du heilt säker på ede? Skrivet av Flumm: Skrivet av Borttagen: Ahaa, trodd jo nästan att do hadd flippa Skrivet av Flumm: Skrivet av Borttagen: Ja hoppas att do skojar FUCK YEAH! Justin Bieber kommer till Finland i april, och jag och syrran ska få biljetter till konserten ^-^ Hell no...! Näämen, ja var medrajji åv Ida, haha Sko aldri ha fari såde annos, men eftersom Ida ji belieber så vart e så (märkt itt ens att ja skreiv på dialekt, jåor e automatiskt för att e va to XD) Flippa? Jag? Neeedå ...Nä, itt rikti säker... NEJ! Snälla ring itt ååt Mimma..! Ja vill it va me om skåpmetoden..! D: XD Haha, va braa att do halldär ordning å rejda på me x) 21 jul, 2012 19:33 |
|
Flumm
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hihi, nain måst väl gör e, som do halder o på Skrivet av Flumm: Skrivet av Borttagen: Hahaha Skrivet av Flumm: Skrivet av Borttagen: E du heilt säker på ede? Skrivet av Flumm: Skrivet av Borttagen: Ahaa, trodd jo nästan att do hadd flippa Skrivet av Flumm: Skrivet av Borttagen: Ja hoppas att do skojar FUCK YEAH! Justin Bieber kommer till Finland i april, och jag och syrran ska få biljetter till konserten ^-^ Hell no...! Näämen, ja var medrajji åv Ida, haha Sko aldri ha fari såde annos, men eftersom Ida ji belieber så vart e så (märkt itt ens att ja skreiv på dialekt, jåor e automatiskt för att e va to XD) Flippa? Jag? Neeedå ...Nä, itt rikti säker... NEJ! Snälla ring itt ååt Mimma..! Ja vill it va me om skåpmetoden..! D: XD Haha, va braa att do halldär ordning å rejda på me x) ![]() ![]()
21 jul, 2012 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen