@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissLollo
Elev |
21 jul, 2012 16:05 |
|
Dramione99
Elev |
Jag gillar inte min profilbild. Punkt.
21 jul, 2012 16:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Blåbär är bara gott i smoothies, aldrig annars xD Skrivet av Borttagen: Jag hatar att plocka blåbär. Jag hatar att vara ute i skogen och plocka blåbär. Jag hatar spindlar. Kryp. Alla gropar och hål. JAG HATAR BLÅBÄR. Haha, min mormor tycker att plocka blåbär är något av det roligaste som finns 21 jul, 2012 16:08 |
|
Borttagen
|
Hmm. När Tillstein och Lucas kommer hem från Kolmården så sätter jag igång Saw-maraton tror jag.
Och fortsätter fundera på en bra plats där man kan träffas. 21 jul, 2012 16:13 |
|
Flumm
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ahaa, trodd jo nästan att do hadd flippa Skrivet av Flumm: Skrivet av Borttagen: Ja hoppas att do skojar FUCK YEAH! Justin Bieber kommer till Finland i april, och jag och syrran ska få biljetter till konserten ^-^ Hell no...! Näämen, ja var medrajji åv Ida, haha Sko aldri ha fari såde annos, men eftersom Ida ji belieber så vart e så (märkt itt ens att ja skreiv på dialekt, jåor e automatiskt för att e va to XD) ![]() ![]()
21 jul, 2012 16:28 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Buddha: Skrivet av Knizzlare: jag satte mig nästan just på min stol med tårna under ett stolsben o_o Din forumsignatur är bland det konstigaste jag sett. Också det här: yeah, vet att den är konstig, men jag tycker den är awesome ![]()
21 jul, 2012 16:32 |
|
LolFeelings
Elev |
21 jul, 2012 16:34 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Blåbär är bara gott i smoothies, aldrig annars xD Skrivet av Borttagen: Jag hatar att plocka blåbär. Jag hatar att vara ute i skogen och plocka blåbär. Jag hatar spindlar. Kryp. Alla gropar och hål. JAG HATAR BLÅBÄR. Haha, min mormor tycker att plocka blåbär är något av det roligaste som finns jag tycker typ också att blåbär är något av det roligaste som finns..ahha ![]()
21 jul, 2012 16:42 |
|
whirlwinds
Elev |
kan fortfarande inte fatta att jag 1) har sett kent 2) fått ögonkontakt med sami fucking sirviö 3) som log åt mig eller i alla fall åt mitt håll 4) JAG HAR SETT KENT!!!!!!!!!!
21 jul, 2012 16:43 |
|
Borttagen
|
Trötter på väg in till sommarstugan, ska byta buss snart #jävlasegamänniskajagär
21 jul, 2012 16:44 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen