@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Känns trevligt att sitta ensam hemma och titta på Saw-filmerna. :3
21 jul, 2012 15:21 |
|
Ginny00
Elev |
Sloganizertime!
«The Harry Potter people.» Vi mugglisar alltså :3 «For the love of Harry Potter.» «It must be Harry Potter.» «Feel it - Harry Potter!» «Harry Potter, since 1845.» Host så gammalt är det inte «No Harry Potter, no kiss.» Så kommer jag säga mwaha. Gillar du inte Harry Potter blire ingen puss! «Pure Harry Potter. Pure Power.» «Harry Potter's like heaven.» 21 jul, 2012 15:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Flumm: Skrivet av Borttagen: Ja hoppas att do skojar FUCK YEAH! Justin Bieber kommer till Finland i april, och jag och syrran ska få biljetter till konserten ^-^ Hell no...! Näämen, ja var medrajji åv Ida, haha Sko aldri ha fari såde annos, men eftersom Ida ji belieber så vart e så (märkt itt ens att ja skreiv på dialekt, jåor e automatiskt för att e va to XD) 21 jul, 2012 15:22 |
|
harrypotter87
Elev |
21 jul, 2012 15:24 |
|
Knizzlare
Elev |
21 jul, 2012 15:25 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jul, 2012 15:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: jag satte mig nästan just på min stol med tårna under ett stolsben o_o Det är inte kul :c Lyckades göra det med min brutna tå (lyckat) 21 jul, 2012 15:27 |
|
harrypotter87
Elev |
21 jul, 2012 15:28 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: jag satte mig nästan just på min stol med tårna under ett stolsben o_o Det är inte kul :c Lyckades göra det med min brutna tå (lyckat) Aj D: tur att jag drog undan min fot o.O ![]()
21 jul, 2012 15:29 |
|
Buddha
Elev |
Skrivet av Knizzlare: jag satte mig nästan just på min stol med tårna under ett stolsben o_o Din forumsignatur är bland det konstigaste jag sett. Också det här: ![]() 21 jul, 2012 16:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen