Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
Winter is coming... 16 apr, 2013 15:24 |
|
Annie Potter
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Här är några av trollstavarna som jag nyss har gjort (bilden är urkass, lägger upp nya sen Snygga! Mitt motto: Bara för att jag inte gör det som känns fel, betyder inte det att jag är feg. 16 apr, 2013 15:33 |
|
YES
Elev |
Skrivet av Annie Potter: Skrivet av Weasleygirl98: Här är några av trollstavarna som jag nyss har gjort (bilden är urkass, lägger upp nya sen Snygga! Jätte snygga! Whatever
16 apr, 2013 15:39 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Annie Potter: Skrivet av Weasleygirl98: Här är några av trollstavarna som jag nyss har gjort (bilden är urkass, lägger upp nya sen Snygga! Åh va fina! ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 16 apr, 2013 21:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Weasleygirl98: Här är några av trollstavarna som jag nyss har gjort (bilden är urkass, lägger upp nya sen OMG! FINA!♥ 17 apr, 2013 18:08 |
|
YES
Elev |
Har gjort Ravenclaw halsband och armband (ingen bild dock) i Ravenclaws färger! Har även fingervirkat en Ravenclaw-halstuk (borta
Whatever
17 apr, 2013 18:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av YES: Har gjort Ravenclaw halsband och armband (ingen bild dock) i Ravenclaws färger! Har även fingervirkat en Ravenclaw-halstuk (borta Wow! Det är säkert jättefint! 17 apr, 2013 18:26 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Weasleygirl98: Här är några av trollstavarna som jag nyss har gjort (bilden är urkass, lägger upp nya sen OMG! FINA!♥ Tack så mycket allihopa! det värmer en häxas hjärta!! Winter is coming... 17 apr, 2013 21:46 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Asså åååååhh ♥ Lika fina som resten av dina saker Här är några av trollstavarna som jag nyss har gjort (bilden är urkass, lägger upp nya sen 17 apr, 2013 21:51 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av arianasnape: har sytt en egen hogwarts dräkt som jag hade på spexfotot i dag i skolan! ![]() ![]() och här är trollstaven som jag hade och tidvändaren: ![]() ![]() Åh vad fint! Weasleygirl98: Gud vad fina trollstavar! ♥ ![]()
21 apr, 2013 11:22 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen