Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] One Direction

Forum > Off Topic > One Direction

1 2 3 ... 610 611 612 ... 1330 1331 1332
Användare Inlägg
Shaunee
Elev

Avatar


Skrivet av Bombarda:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Bombarda:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Bombarda:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Bombarda:
Tror det kommer imon igen 11:30

Ett till avsnitt eller just det där 1D var med?
Borde jag söka på avsnittet på youtube eller finns det på icarly.se eller nåt?
Och vad handlar iCarly om egentligen?

det är de gamla avsnittet ^^

Det är typ två tonårs tjejer o en kille tror jag? Typ någon komedi serie, har aldrig kollat på det förutom när 1D var med:p

Vad gjorde de där?


typ huvudrollerna har en hemsida o skulle intervjua killarna. de följde med till skolan i harry spelade sjuk xD

Måste se

Jag med! Är det på nikolodeon, och vet nån när det går (förutom imorgon kl 11.30, kan inte då )



aa det är på nikolodeon vet ingen annan tid:/

Vad synd
Men det sänds fortfarande ett tag till?

4 aug, 2012 22:42

Solkatten
Elev

Avatar


Yey! ;'D *inte missa!*

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 aug, 2012 22:42

Bombarda
Elev

Avatar


Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Bombarda:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Bombarda:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Bombarda:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Bombarda:
Tror det kommer imon igen 11:30

Ett till avsnitt eller just det där 1D var med?
Borde jag söka på avsnittet på youtube eller finns det på icarly.se eller nåt?
Och vad handlar iCarly om egentligen?

det är de gamla avsnittet ^^

Det är typ två tonårs tjejer o en kille tror jag? Typ någon komedi serie, har aldrig kollat på det förutom när 1D var med:p

Vad gjorde de där?


typ huvudrollerna har en hemsida o skulle intervjua killarna. de följde med till skolan i harry spelade sjuk xD

Måste se

Jag med! Är det på nikolodeon, och vet nån när det går (förutom imorgon kl 11.30, kan inte då )



aa det är på nikolodeon vet ingen annan tid:/

Vad synd
Men det sänds fortfarande ett tag till?


ingen.aning men det borde det

Kärlek till alla!

4 aug, 2012 22:43

Solkatten
Elev

Avatar


Bara jag inte sover då.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 aug, 2012 22:44

Shaunee
Elev

Avatar


Skrivet av Bombarda:
Tror det kommer imon igen 11:30

Går det bara på nikolodeon? För min kompis har inte den kanalen och hon kommer fulltsändigt dö om hon inte får se det, finns det på deras hemsida eller nåt?

4 aug, 2012 22:46

Solkatten
Elev

Avatar


Det borde ju komma upp på Youtube om några dagar? Allt ligger på Youtube liksom xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 aug, 2012 22:47

Bombarda
Elev

Avatar


Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Bombarda:
Tror det kommer imon igen 11:30

Går det bara på nikolodeon? För min kompis har inte den kanalen och hon kommer fulltsändigt dö om hon inte får se det, finns det på deras hemsida eller nåt?

jag har ingen aning faktiskt ^^ men annars finns avsnittet på youtube redan

Kärlek till alla!

4 aug, 2012 22:47

Shaunee
Elev

Avatar


Skrivet av Bombarda:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Bombarda:
Tror det kommer imon igen 11:30

Går det bara på nikolodeon? För min kompis har inte den kanalen och hon kommer fulltsändigt dö om hon inte får se det, finns det på deras hemsida eller nåt?

jag har ingen aning faktiskt ^^ men annars finns avsnittet på youtube redan

Hela?

4 aug, 2012 22:47

Bombarda
Elev

Avatar


Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Bombarda:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Bombarda:
Tror det kommer imon igen 11:30

Går det bara på nikolodeon? För min kompis har inte den kanalen och hon kommer fulltsändigt dö om hon inte får se det, finns det på deras hemsida eller nåt?

jag har ingen aning faktiskt ^^ men annars finns avsnittet på youtube redan

Hela?


jadå det ska det

Kärlek till alla!

4 aug, 2012 22:48

Shaunee
Elev

Avatar


Skrivet av Bombarda:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Bombarda:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Bombarda:
Tror det kommer imon igen 11:30

Går det bara på nikolodeon? För min kompis har inte den kanalen och hon kommer fulltsändigt dö om hon inte får se det, finns det på deras hemsida eller nåt?

jag har ingen aning faktiskt ^^ men annars finns avsnittet på youtube redan

Hela?


jadå det ska det

Okej, tack!

Skrivit nåt mer på din ff? ♥

4 aug, 2012 22:49

1 2 3 ... 610 611 612 ... 1330 1331 1332

Forum > Off Topic > One Direction

Du får inte svara på den här tråden.