@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ska äta risgrynsgröt nu, sen åker jag till Turkiet.
Vi seeeeees om två veckor!! 21 jul, 2012 13:12 |
scarhead
Lärare |
21 jul, 2012 13:18 |
|
Borttagen
|
Jag ska börja bevaka denna tråd. Okay?
Ni pratar om såntdär intressant som bara intresserar typer som är intresserade av vad det är för intressant som ni pratar om. Idag fyller min faster år. Vi ska fira henne och äta på restaurang. Och man måste vara FIN ._. Jag hatar att klä upp mig. 21 jul, 2012 13:26 |
scarhead
Lärare |
21 jul, 2012 13:27 |
|
kinshaw
Elev |
asdkds alltså jag känner mig lite som en happyfool just nu..
för 3 somrar sedan tror jag det var... så var vi i fjällen på ett typ hotell där det samtidigt var ett sångarläger. Hela släkten var där för att fira min farmor som fyllde 70. På det här lägret var det ungdomar från olika ställen i Europa, bland annat Island och England. Jag blev helt paff en dag då jag såg att några ungdomar hade "Danny-tröjor", från hans då nya album "set your body free". Jag minns hur avis jag blev men brydde mig inte så mycket om det.... När vi kom hem och det blev min namnsdag (31 juli) fick jag ett paket och det stod att det var från James.... och jag fattade ingenting, för jag visste ju inte ens vem denna James var. I låg en Danny-tröja. Och jag typ svimmade. Haha.... James var den som hade fått tröjorna från början, och om jag inte minns fel var det från Danny själv.... och han hade en över så när farmor pratade med honom och berättade om mig så sa han att jag kunde få den. Oh god.... jag fick också hans mejl så jag skrev och tackade så mycket. Har även han på fb men vi snackar aldrig. Nu är farmor där igen, och det är sångarläger, igen. Och om inte min kusin kommit hit i helgen hade jag följt med henne. Vi hade skämtat innan om att James kanske skulle vara där, och OFC ÄR HAN DET... men nu som lärare. Om jag hade varit där hade jag dött lite... Men nu till saken... Imorse hade han gått fram till farmor och frågat om vad jag gjorde nuförtiden. Ingen av oss trodde han skulle minnas det där men tydligen... xD ja... min dag är gjord haha ![]()
21 jul, 2012 13:32 |
|
EmahS
Elev |
Har lovat mig själv att inte köpa fler nagellack. (har typ 40 st som bara är IsaDora + några i lite andra märken).
Och så hade det kommit in ett helt underbart nytt IsaDora. Summer Nails. 648 Go Green. Vilket är exakt min favoritgröna färg. Så jag kunde inte låta bli.... Men man får väl unna sig när man har namnsdag? Right?
21 jul, 2012 13:42 |
scarhead
Lärare |
21 jul, 2012 13:42 |
|
kinshaw
Elev |
21 jul, 2012 13:42 |
|
EmahS
Elev |
21 jul, 2012 13:44 |
|
LolFeelings
Elev |
21 jul, 2012 14:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen