@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Voldy0000
Elev |
Jag har inte råd med en Taggsvans
Jag vill ha en.... The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 21 jul, 2012 09:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av whirlwinds: JAG SÅG KENT IGÅRKVÄLL OCH FICK ÖGONKONTAKT MED SAMI OCH DOG EXTREMT MYCKET INOMBORDS OCH HELA KONSERTEN VAR BARA FANTASTISK OCH ÅH Nej men sluta vad perfekt- så galet avis på dig </3 Kul att du var där though 21 jul, 2012 09:37 |
|
scarhead
Lärare |
21 jul, 2012 11:21 |
|
Ginny00
Elev |
Aotchoo
DET ÄR JÄTTEFINT VÄDER I FALUN ♥ 21 jul, 2012 11:25 |
|
Borttagen
|
Jag hatar när en full människa ska förstöra ett av de vackraste ögonblick i mitt liv. </3
21 jul, 2012 11:27 |
|
Borttagen
|
Jag hatar att plocka blåbär. Jag hatar att vara ute i skogen och plocka blåbär.
Jag hatar spindlar. Kryp. Alla gropar och hål. JAG HATAR BLÅBÄR. 21 jul, 2012 11:31 |
|
Ginny00
Elev |
Jag borde raka benen men med tanke på mitt uppskrapade knä är det kanske inte någon höjdaridé.
21 jul, 2012 11:34 |
|
Knizzlare
Elev |
Okay soo...mom is not home, and pappa städar och fixar i vardagsrummet och köket för fullt och det må vara ett av dom konstigaste tillfällen jag nånsin varit med om '-'
![]()
21 jul, 2012 12:44 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag hatar att plocka blåbär. Jag hatar att vara ute i skogen och plocka blåbär. Jag hatar spindlar. Kryp. Alla gropar och hål. JAG HATAR BLÅBÄR. Haha, min mormor tycker att plocka blåbär är något av det roligaste som finns "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jul, 2012 12:51 |
|
Borttagen
|
Jag åker klockan tre hemifrån till flygplatsen.
Klockan fem går planet! AAAAAH! Ska bli jättekul!! 21 jul, 2012 12:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen