@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
20 jul, 2012 23:36 |
|
Borttagen
|
20 jul, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det var bra Okejokej, jag dog inte :3 Godnatt mugglis, jag ska läsa på ff.net. Kaaanske kmr tillbak sen :3 20 jul, 2012 23:41 |
|
Solkatten
Elev |
Mitt tagentbord ar helt knappt. Kan inte skriva aao, utropstecken, smileys eller nagat. FUU.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jul, 2012 00:15 |
|
Knizzlare
Elev |
jag har inget att göra och är helt jävla forever alone så nu tänker jag tröstäta en till billys pizza och vindruvor och kolla på x factor
![]()
21 jul, 2012 00:31 |
|
cirklar
Elev |
Har just läst ut "Harry Potter and the Deathly Hallows" och nu vet jag inte vad jag ska hitta på. De senaste veckorna har jag ägnat åt att läsa om Harry Potter-böckerna och nu är det som om det bara är ett tomt hål i mina dagliga rutiner.
21 jul, 2012 00:53 |
|
Borttagen
|
Nu ska Sanna sätta på musik, drömma sig bort o sova.
GODNATT MUGGLIS!!!! 21 jul, 2012 01:55 |
|
whirlwinds
Elev |
JAG SÅG KENT IGÅRKVÄLL OCH FICK ÖGONKONTAKT MED SAMI OCH DOG EXTREMT MYCKET INOMBORDS OCH HELA KONSERTEN VAR BARA FANTASTISK OCH ÅH
21 jul, 2012 02:16 |
|
Borttagen
|
Hej då mugglis… vi ses om två veckor...
21 jul, 2012 06:53 |
|
Lunah~
Elev |
21 jul, 2012 09:22 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen