@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: luna99 vgd? * jag döskrattar!* Har nyss gråtit färdigt... Nej min kära Agnes varför grät du? ♥ För att jag tittade på Fenixorden och Spoiler: Tryck här för att visa! Jag storgrina... Okej men grina inte för mycket bara! Elli Power! * räcker fram ellen och trycker den mot din, tar bak, knytnävsslag tillbaka på dig och slickar bak håret med handen* ♥♥ 20 jul, 2012 23:07 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: luna99 vgd? * jag döskrattar!* Har nyss gråtit färdigt... Nej min kära Agnes varför grät du? ♥ För att jag tittade på Fenixorden och Spoiler: Tryck här för att visa! Jag storgrina... Varför spoiler? xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jul, 2012 23:08 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag fattar inte. Många tycker att svenska och tyska är likt. Enligt mig är det verkligen inte det. Det är ju aslikt xD Exempel; Vogel = Fågel, Stein = Sten, Segelboot = Segelbåt, Strand = Strand, Fisch = Fisk, Sommer = Sommar, Schloss = Slott, Du = Du, Schwarz = Svart, Hut = Hatt, Schultag = Skoldag och den där listan kan fortsätta i evigheters evigheter och jag överdriver inte! Och många gånger när man lyssnar på nån som talar tyska så kan man förstå i varje fall lite av vad dom säger :3 ![]()
20 jul, 2012 23:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: luna99 vgd? * jag döskrattar!* Har nyss gråtit färdigt... Nej min kära Agnes varför grät du? ♥ För att jag tittade på Fenixorden och Spoiler: Tryck här för att visa! Jag storgrina... Okej men grina inte för mycket bara! Elli Power! * räcker fram ellen och trycker den mot din, tar bak, knytnävsslag tillbaka på dig och slickar bak håret med handen* ♥♥ Yaay!! Elli Power!!♥♥ Men jag kan inte rå för det!! Spoiler: Tryck här för att visa! Solkatten: för att alla har inte läst eller sätt Fenixorden 20 jul, 2012 23:14 |
|
Borttagen
|
Inte för att vara sån, men:
Spoiler: Tryck här för att visa! 20 jul, 2012 23:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Jag fattar inte. Många tycker att svenska och tyska är likt. Enligt mig är det verkligen inte det. Det är ju aslikt xD Exempel; Vogel = Fågel, Stein = Sten, Segelboot = Segelbåt, Strand = Strand, Fisch = Fisk, Sommer = Sommar, Schloss = Slott, Du = Du, Schwarz = Svart, Hut = Hatt, Schultag = Skoldag och den där listan kan fortsätta i evigheters evigheter och jag överdriver inte! Och många gånger när man lyssnar på nån som talar tyska så kan man förstå i varje fall lite av vad dom säger :3 Jag förstår inte vad dem säger :s Visst, några år är lika kanske, men inte självaste språket. Helt olikt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jul, 2012 23:20 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Jag fattar inte. Många tycker att svenska och tyska är likt. Enligt mig är det verkligen inte det. Det är ju aslikt xD Exempel; Vogel = Fågel, Stein = Sten, Segelboot = Segelbåt, Strand = Strand, Fisch = Fisk, Sommer = Sommar, Schloss = Slott, Du = Du, Schwarz = Svart, Hut = Hatt, Schultag = Skoldag och den där listan kan fortsätta i evigheters evigheter och jag överdriver inte! Och många gånger när man lyssnar på nån som talar tyska så kan man förstå i varje fall lite av vad dom säger :3 Jag förstår inte vad dem säger :s Visst, några år är lika kanske, men inte självaste språket. Helt olikt. *många ord ;3 Aah, jo, där kan jag väl hålla med dig lite, speciellt när tyskar pratar snabbt (tkr jag) att man inte fattar ett piss ibland, haha xD ![]()
20 jul, 2012 23:21 |
|
Borttagen
|
Vill någon braig mugglis duellera med mig?
20 jul, 2012 23:23 |
|
Borttagen
|
20 jul, 2012 23:31 |
|
Borttagen
|
jag är trött, men orkar inte sova
20 jul, 2012 23:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen