Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Sant.
Du tycker Harry Potter-sagan är bättre än Twilight-sagan. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 11 jan, 2011 19:44 |
|
Soz
Elev |
Sant!
JK borde vinna nobellpriset i litertur? Sherlockian, Whovian etc. 12 jan, 2011 14:29 |
|
KlaraLovegood
Elev |
Sant!
Du tycker att det är dåligt att man inte får se James i första Filmen när Hagrid berättar om hur Harrys föräldrar dog? För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr. 12 jan, 2011 14:44 |
|
Borttagen
|
sant nu när du sa det så
du tycker att jk ska skriva fler böcker? 12 jan, 2011 15:45 |
|
Soz
Elev |
SANT!
Du vil ha en marodör karta? Sherlockian, Whovian etc. 12 jan, 2011 15:48 |
|
Sarut
Elev |
Sant!
Du tyckte att Dumbledore såg ut som den Dumbledore som beskrivs i boken i de två första filmerna? 12 jan, 2011 16:52 |
|
soratanaka
Elev |
Sant! Zomfg, så sant alltså.
Du tycker att Alec Hopkins passade fint in i rollen som unge Severus. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 12 jan, 2011 17:07 |
|
KlaraLovegood
Elev |
Sant!
Du Tycker att Umbridge är betydligt mycket värre i fenixordern boken än hon är i filmen? För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr. 12 jan, 2011 17:09 |
|
soratanaka
Elev |
ZOMFG, sant.
Du tycker att Alan Rickman spelar Severus bra. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 12 jan, 2011 17:10 |
|
ikka
Elev |
Sant, sant, sant!
Du tycker Helena Bonham Carter är grym som Bellatrix? ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
12 jan, 2011 19:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen