Är det svårt att älska och bli älskad?
Forum > Fanfiction > Är det svårt att älska och bli älskad?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
ahahaha taack ♥
Kärlek till alla! 23 nov, 2011 20:16 |
|
Draken Norbert
Elev |
23 nov, 2011 21:02 |
|
G!nny
Elev |
Ja så hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimla bra!!!!♥♥♥♥
Thank you J.K Rowling thank tou 4 everything!! I LOVEEE your fantastic books<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 24 nov, 2011 16:09 |
|
Dramione99
Elev |
Snälla, mer snart! Jag längtar ihjäl mig! Du äger verkligen på att skriva ska du veta!
25 nov, 2011 15:33 |
|
Borttagen
|
Super
25 nov, 2011 15:40 |
|
Bombarda
Elev |
Aawe tack alla♥. Ska försöka skriva imon
Sen kan jag också säga att nästa vecka kommer jag antagligen att skriva på helgen, har massa prov, inlämningar, ca 70 glosor och jag ska skriva en novell i svenskan Kärlek till alla! 25 nov, 2011 16:04 |
|
carro78
Elev |
25 nov, 2011 23:04 |
|
tildaaurora
Elev |
Super bra! Är tolv, men älskar den här!
;) 25 nov, 2011 23:27 |
|
Bombarda
Elev |
Carro78: aaawe, ungefär vad hade du skrivit?♥
Tildaaurora, tack!♥ Kärlek till alla! 25 nov, 2011 23:31 |
|
Borttagen
|
Åh alltså du äger tjejen. Hoppas på lite sorg nu, haha... </3
26 nov, 2011 12:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen