Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
grodan-boll
Elev |
blir så tårögd av dina bilder..så fking fina ♥
SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 8 okt, 2011 22:13 |
|
Borttagen
|
Tack fina du ♥
8 okt, 2011 22:14 |
|
Borttagen
|
Och väldigt passande kom Brothers lament till det med D;
8 okt, 2011 22:23 |
|
Borttagen
|
Awwii :'( ♥
8 okt, 2011 22:46 |
|
Borttagen
|
Det är ganska awesome att jag bara behöver tänka på Fred och George för att få mig att bli deppig och gråta.. Om jag tänker mig min scen av Fred's död, så som jag såg den utspelas när jag läste boken..
8 okt, 2011 22:58 |
|
grodan-boll
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är ganska awesome att jag bara behöver tänka på Fred och George för att få mig att bli deppig och gråta.. Om jag tänker mig min scen av Fred's död, så som jag såg den utspelas när jag läste boken.. Nej, du ska inte gråta när du tänker på dom..Fred hade velat att du ska fortsätta skratta och istället tänka på alla glada stunder du hade tillsammans med dom istället för dom sorgsna. SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 8 okt, 2011 22:59 |
|
Thilda
Elev |
Jag älskar också deras topphumör. De är underbara
8 okt, 2011 23:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av grodan-boll: Skrivet av Borttagen: Det är ganska awesome att jag bara behöver tänka på Fred och George för att få mig att bli deppig och gråta.. Om jag tänker mig min scen av Fred's död, så som jag såg den utspelas när jag läste boken.. Nej, du ska inte gråta när du tänker på dom..Fred hade velat att du ska fortsätta skratta och istället tänka på alla glada stunder du hade tillsammans med dom istället för dom sorgsna. Jag vet, men jag är så duktig och kan inte få den scenen ur skallen.. Det känns liksom som om att jag är som en trillingsyster till dom.. Nu ska jag inte deppa.. Måste kolla på avpm nu *till youtube* 8 okt, 2011 23:05 |
|
Borttagen
|
Jag blir också asdepp när ajg tänker på Freds död. Därför har jag sett till så att Fred är vid liv i alla mina dagdrömmar om HP(och att han är min pojkvän♥) ♥
9 okt, 2011 08:43 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Jag började gråta igår i skolan när jag tänkte på Fred och George. Det är bara så hemskt att just han av alla personer skulle dö. Och att Fred och George fick skilja på sig är bara för mycket! Jag vill att dom alltid ska vara tillsammans. :'(
9 okt, 2011 08:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen