Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ HUR billig bio har inte ni?! Alla filmer i blge kostar 100 kronor/st, minst, tror jag.... Hos oss är det 60 lr 80 kr styck, det har aldrig (vad jag vet) varit över 80 kr iaf... ![]()
19 aug, 2011 12:27 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ HUR billig bio har inte ni?! Alla filmer i blge kostar 100 kronor/st, minst, tror jag.... Yes they do... Men i Hedemora kostar alla filmer typ 80 kr och den bion är typ såhäääär mycket bättre än i Blge. Fast staden är ju mindre trevlig i sig...
19 aug, 2011 12:27 |
|
whirlwinds
Elev |
19 aug, 2011 12:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Borttagen: ^ HUR billig bio har inte ni?! Alla filmer i blge kostar 100 kronor/st, minst, tror jag.... Yes they do... Men i Hedemora kostar alla filmer typ 80 kr och den bion är typ såhäääär mycket bättre än i Blge. Fast staden är ju mindre trevlig i sig... Har aldrig varit på bio Hedemora, haha :C 19 aug, 2011 12:38 |
|
Borttagen
|
Åh, man vill ju ha billig bio, det kostar typ 110 kronor för att se en vanlig 2D-film, ännu dyrare med 3D -.-
19 aug, 2011 12:45 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Älskar att gå på bio men man blir ju ruinerad </3 Så jag önskar mig jätteofta presentkort på bio när jag fyller år, av randomsläktingar!
19 aug, 2011 12:52 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av expelliarmus: ^ Älskar att gå på bio men man blir ju ruinerad </3 Så jag önskar mig jätteofta presentkort på bio när jag fyller år, av randomsläktingar! Bästa presenten! ![]()
19 aug, 2011 12:54 |
|
whirlwinds
Elev |
fick visst trehundra kronor nyss, HELL YEAH åh ska köpa jättejättejättemycket onyttigheter att leva på hela helgen♥♥ och så kan jag betala bion imorgon också. yay!!!
19 aug, 2011 12:58 |
|
Borttagen
|
^ Lycko!
19 aug, 2011 12:59 |
|
whirlwinds
Elev |
fnizz
min mamma är bäst, honba "så, nu har jag satt in halva barnbidraget på ditt kort!!" och ändå köper hon en tröja för femhundra spänn åt mig och när jag säger att jag har pengar att betala den själv svarar hon att "nejmen det här betalar jag". och så nu när de där pengarna tagit slut sätter hon in ännu mer pengar för att jag ska kunna gå på bio♥♥ lol nu låter det som att jag gillar min mamma bara för att hon ger mig pengar.... IT'S NOT TRUE
19 aug, 2011 13:05 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen