Privat mellan Ripadal och J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och J_J
|
Borttagen
|
Drottningen log och gick efter en stund iväg och Yami vaknade till igen och suckade.
Han hatade sjukstugan och tänkte inte stanna här mer än nödvändigt.
6 okt, 2015 15:56
|
|
Borttagen
|
Lola hörde hans suck
Du e uttråkad di behöver inte stanna imrogon, bara idag
Sa hon till honom
6 okt, 2015 16:00
|
|
Borttagen
|
Yami såg på henne och sa lågt.
- Jag hatar att vara här.....
6 okt, 2015 16:04
|
|
Borttagen
|
Lola kollade på honom
Varför
Frågsde hon och satt sig bredvid honom
6 okt, 2015 16:05
|
|
Borttagen
|
Yami suckade och sa.
- Ja låt mig säga att de inte ens försökte rädda mitt ben.
De tog bort det innan de ens fösökte.
6 okt, 2015 16:09
|
|
Borttagen
|
Lola kollade på honom
Jag förstår dig då du hatar vara här men jag e ju här ensam så lite bättre e det väl
Frågade hon roat på skoj och log
6 okt, 2015 16:11
|
|
Borttagen
|
Yami flinade och sa.
- Jag trivs som bäst när du är med mig.
6 okt, 2015 16:13
|
|
Borttagen
|
Lola log mjukt emot honom
Bra för jag gillar vara hos dig
Sa hon
6 okt, 2015 16:18
|
|
Borttagen
|
Yami rodnade och såg på henne och sa.
- Jag fattar inte...hur han lyckades.
Den där mannen som överföll mig var väldigt snabb.
Jag hann se skuggan men när jag vände ig om för att försvara mig så blev det bara svart.
6 okt, 2015 16:20
|
|
Borttagen
|
Lola lyssnade
Man lär sig olika knep att över ta antalet kanske. Alltså han kan haft snabba reaktioner
Sa hon lugnt
6 okt, 2015 16:31
|
Du får inte svara på den här tråden.