Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"så um vi syns i morgon ?" frågade Flair nyfiket
17 sep, 2015 15:38
|
|
Borttagen
|
" Kommer göra något med mamma men får säkert tid över " sa Caleb och log han ville vara med henne varje dag.
17 sep, 2015 15:40
|
|
Borttagen
|
"åh okej jag skulle även vilja träffa din syster då hon verkar trevlig" sa Flair & log.
17 sep, 2015 15:41
|
|
Borttagen
|
" Ja kan fråga henne om hon vill träffa dig " sa Caleb han log fortfarande.
17 sep, 2015 15:42
|
|
Borttagen
|
"okej då ses vi i morgon" sa Flair & gick iväg.
Flair kännde sig nervös. Hon gick iväg en lång bit & tog upp kommunikations grejen.
"Jordan jag kan inte göra det här längre" sa Flair en aning nervöst.
17 sep, 2015 15:44
|
|
Borttagen
|
" Vad menar du med det ?" Frågade Jordan ilsket han var redo arg på grund av att en teknisk pryl inte ville fungera som den skulle.
" Jobba fortare " skrek han ilsket till den splixsonen som var teknikern. Han hade några Splixson hemma också och några andra Aliens som slavar.
17 sep, 2015 15:47
|
|
Borttagen
|
"vad jag menar är att jag kan inte göra det här längre" sa Flair bestämt.
17 sep, 2015 15:48
|
|
Borttagen
|
" Du gör det vare sig du vill eller inte " skrek Jordan ilsket.
17 sep, 2015 15:50
|
|
Borttagen
|
Flair fnyste till.
"Jag är inte rädd för att dö eller bli torterad så du kan inte ge mig order längre" sa Flair bestämt.
17 sep, 2015 15:52
|
|
Borttagen
|
" Hm får jag väll hitta ett annat sätt att tvinga dig på " sa Jordan dumma slavar tänkte han surt.
17 sep, 2015 15:59
|
Du får inte svara på den här tråden.