Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ometrixen är tillbaka (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

1 2 3 ... 60 61 62 ... 68 69 70
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"så um vi syns i morgon ?" frågade Flair nyfiket

17 sep, 2015 15:38

Borttagen

Avatar


" Kommer göra något med mamma men får säkert tid över " sa Caleb och log han ville vara med henne varje dag.

17 sep, 2015 15:40

Borttagen

Avatar


"åh okej jag skulle även vilja träffa din syster då hon verkar trevlig" sa Flair & log.

17 sep, 2015 15:41

Borttagen

Avatar


" Ja kan fråga henne om hon vill träffa dig " sa Caleb han log fortfarande.

17 sep, 2015 15:42

Borttagen

Avatar


"okej då ses vi i morgon" sa Flair & gick iväg.
Flair kännde sig nervös. Hon gick iväg en lång bit & tog upp kommunikations grejen.
"Jordan jag kan inte göra det här längre" sa Flair en aning nervöst.

17 sep, 2015 15:44

Borttagen

Avatar


" Vad menar du med det ?" Frågade Jordan ilsket han var redo arg på grund av att en teknisk pryl inte ville fungera som den skulle.
" Jobba fortare " skrek han ilsket till den splixsonen som var teknikern. Han hade några Splixson hemma också och några andra Aliens som slavar.

17 sep, 2015 15:47

Borttagen

Avatar


"vad jag menar är att jag kan inte göra det här längre" sa Flair bestämt.

17 sep, 2015 15:48

Borttagen

Avatar


" Du gör det vare sig du vill eller inte " skrek Jordan ilsket.

17 sep, 2015 15:50

Borttagen

Avatar


Flair fnyste till.
"Jag är inte rädd för att dö eller bli torterad så du kan inte ge mig order längre" sa Flair bestämt.

17 sep, 2015 15:52

Borttagen

Avatar


" Hm får jag väll hitta ett annat sätt att tvinga dig på " sa Jordan dumma slavar tänkte han surt.

17 sep, 2015 15:59

1 2 3 ... 60 61 62 ... 68 69 70

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

Du får inte svara på den här tråden.