Den mystiska klockan (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den mystiska klockan (prs)
|
Borttagen
|
"Du ska nog villa dig en stund" sa Zuha & såg mot Trolod.
"Sängen som Trolod ligger i kommer hela honom atoumatiskt så länge han ligger still" sa Jeith & körde iväg då alla var ombord & vid liv.
11 sep, 2015 23:21
|
|
Borttagen
|
Kul ligga still tänkte han ironiskt och såg upp I taket han var inte den som tog det lungt i flera timmar eller dagar.
11 sep, 2015 23:24
|
|
Borttagen
|
"Nu är frågan vart ska vi här näst? Jag menar Pyromiterna kan ju inte stanna på rymdskeppet. "sa Jeith.
"det ska dom inte. De kan bo på Hathor. Um så länge de följer reglerna" sa Zuha & log.
11 sep, 2015 23:25
|
|
Borttagen
|
" Åh tack " sa Zarae och log hon höll om Tix ännu.
11 sep, 2015 23:27
|
|
Borttagen
|
"Okej då åker vi till Hathor." sa Jeith & körde dem dit. Splixsonerna gick av & två av Splixsonerna bar iväg med Phich då han fortfarande inte vaknat än. Pyromiterna gick av de också.
Zuha såg mot Danny.
"Så tänker du stanna?" frågade Zuha hoppfullt.
Danny började att tänka han viste inte vad han skulle säga.
11 sep, 2015 23:29
|
|
Borttagen
|
Zarae gick av med Tix hon såg sig nyfiket omkring på planeten haltor.
11 sep, 2015 23:30
|
|
Borttagen
|
"Hathor har rätt mycket vatten så um jag förstår om ni inte trivs fasst tro mig. Det är rätt fridfullt här" sa En Splixson & såg mot Zarae.
Danny log lite lätt.
"Jag stannar" sa Danny då han inte ville åka hem.
Zuha log.
"verkligen?" frågade Hon lyckligt.
"självklart" sa Danny bestämt.
11 sep, 2015 23:35
|
|
Borttagen
|
" Kommer gå bra " sa Zarae och log hon såg sen på Tix.
" då stannar vi med " sa Diana och gick av skeppet med Dexter som såg sig nervöst omkring.
11 sep, 2015 23:37
|
|
Borttagen
|
"visst det skulle bara vara trevligt med fler personer här" sa Zuha & log. Plötsligt döck Ylphion upp från ingenstans & kramade om sin syster.
zuha log & kramade sin bror tillbaka.
11 sep, 2015 23:40
|
|
Borttagen
|
" Och du pratar med Fier " sa Diana och såg på Dexter
" Nej " sa Dexter och blev röd i ansiktet.
12 sep, 2015 17:01
|
Du får inte svara på den här tråden.