ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Ah okej)
20 aug, 2015 15:30 |
|
Borttagen
|
Will
Jag slog in Joeys nummer och ringde upp. 20 aug, 2015 15:31 |
|
Borttagen
|
Jenn
Tillsut såg jag 'Hogwarts' och plinga på. 20 aug, 2015 15:52 |
|
Borttagen
|
(Vänta va? varför ringer du mig? förstår inte något.)
20 aug, 2015 16:09 |
|
Borttagen
|
(För att fråga om du vill tälta)
20 aug, 2015 16:10 |
|
Borttagen
|
(hehe borde nog kolla igenom lite...)
20 aug, 2015 16:19 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
Jag har sprrungit till Hogwarts, och ser Jenn. "Hej! jag ska bara hämta grejorna! Men du kan väll hjälpa mig?" Go Fuck yourself you damn cereal 20 aug, 2015 16:30 |
|
Borttagen
|
Jag svarar mobilen. "Hej. Vem pratar jag med?"
20 aug, 2015 16:35 |
|
Borttagen
|
Jenn
"Vist", säger jag och ler. 20 aug, 2015 16:37 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
Jag ler tillbaka mot Jenn, går in i huset, och packar ihop två tält, några madrasser, Täcken och kuddar. när vi är klara ser vi ett blått ljus, som snurrar. "Skit också!! det är poliser där ute! Vi tar källarvägen!" Viskar jag till Jenn. Vi smyger ut, medans jag messar till Will Kod Blå! Ut till Hagrids stuga!! skriver jag, medans vi tyst börjar smyga ut i skogen. Go Fuck yourself you damn cereal 20 aug, 2015 16:41 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen