Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 60 61 62 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


(Ah okej)

20 aug, 2015 15:30

Borttagen

Avatar


Will
Jag slog in Joeys nummer och ringde upp.

20 aug, 2015 15:31

Borttagen

Avatar


Jenn
Tillsut såg jag 'Hogwarts' och plinga på.

20 aug, 2015 15:52

Borttagen

Avatar


(Vänta va? varför ringer du mig? förstår inte något.)

20 aug, 2015 16:09

Borttagen

Avatar


(För att fråga om du vill tälta)

20 aug, 2015 16:10

Borttagen

Avatar


(hehe borde nog kolla igenom lite...)

20 aug, 2015 16:19

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
Jag har sprrungit till Hogwarts, och ser Jenn. "Hej! jag ska bara hämta grejorna! Men du kan väll hjälpa mig?"

Go Fuck yourself you damn cereal

20 aug, 2015 16:30

Borttagen

Avatar


Jag svarar mobilen. "Hej. Vem pratar jag med?"

20 aug, 2015 16:35

Borttagen

Avatar


Jenn
"Vist", säger jag och ler.

20 aug, 2015 16:37

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
Jag ler tillbaka mot Jenn, går in i huset, och packar ihop två tält, några madrasser, Täcken och kuddar. när vi är klara ser vi ett blått ljus, som snurrar. "Skit också!! det är poliser där ute! Vi tar källarvägen!" Viskar jag till Jenn. Vi smyger ut, medans jag messar till Will Kod Blå! Ut till Hagrids stuga!! skriver jag, medans vi tyst börjar smyga ut i skogen.

Go Fuck yourself you damn cereal

20 aug, 2015 16:41

1 2 3 ... 60 61 62 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.