Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Josse —
Jag gick fram och kramade om Azia. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 10 aug, 2015 23:27 |
|
True Potterhead
Elev |
Azia
Jag borrade ner ansiktet i Josses svarta tröja och började snyfta i hennes famn. Det hela utvecklades snart till hysterisk gråt och jag började svaja där jag stod. Kexpaketet föll med ett prassel till golvet när jag kramade tillbaka.
10 aug, 2015 23:30 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse —
Jag höll ett fast tag om Azia och ignorerade svidandet bakom ögonen. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 10 aug, 2015 23:35 |
|
True Potterhead
Elev |
Azia
Efter ett tag slutade tårarna att rinna och jag släppte taget om Josse, kollade ner i marken. "Var är alla?" undrade jag och blickade upp på henne. "Vi har inte så jättelång tid på oss."
10 aug, 2015 23:42 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse —
"Dom kommer snart” sa jag. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 11 aug, 2015 00:17 |
|
Borttagen
|
Priim
Jag kan inte fatta det. Pappa död. Död. Vårt hus var fortfarande inte ens till hälften lagat och jag funderade allvarligt talat att fråga mamma om vi måste flytta. Jag hoppades att om vi flyttade skulle vi bo på landet, och så, men eftersom alla våra saker blev förstörda skulle vi nog inte ha råd att bo på landet och ersätta alla saker som vi behöver. 11 aug, 2015 07:43 |
|
smörbyttan
Elev |
När jag kommer ned till köket står azia och Josse där. Josse är helt klädd i svart och har massa svart smink. Själv har jag inget ifall jag skulle gråta ut det över hela mitt ansikte. Jag försöker le, försöker gå vidare men lyckas inte och sjunker ned på golvet i hejdlöst gråt.
11 aug, 2015 09:13 |
|
Borttagen
|
(Vad heter du smörbyttan??
Priim Hur är det (smörbyttan) ? 11 aug, 2015 10:15 |
|
Borttagen
|
Elli
Jag trar sakta på mig klänningen. Var är Will? Jag fixar min frisyr. Många skulle säga att jag var vacker men inte jag. 11 aug, 2015 10:20 |
|
smörbyttan
Elev |
Skrivet av Borttagen: (Vad heter du smörbyttan?? Priim Hur är det (smörbyttan) ? Tink Tink Jag kunde inte svara. Hón såg väl?
11 aug, 2015 10:21 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen