Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
catradora
Elev |
"Tack... De är inte så nya. Jag tycker dina kläder är mycket snyggare." säger jag till henne och hon ler.
22 nov, 2015 15:28 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
"Kläder är lite av min hobby.", säger Amanda.
"Mm jag är Lori.", svarar jag. "Ni är läskigt lika...om ni nu bara är vänner.", säger Jb och tittar på Rue och Alex. ![]()
22 nov, 2015 15:42 |
|
catradora
Elev |
22 nov, 2015 15:43 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
"Visst. Rue och jag är...tvillingar. Men vi har inte växt upp tillsammans. Men det är hemligt.", säger Alex.
"Ååh, vad kul.", säger Amanda ![]()
22 nov, 2015 15:45 |
|
catradora
Elev |
22 nov, 2015 16:11 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
"Jb fattar du ingenting? Ser du inte hur lika de är. Är det så svårt att förstå!", säger Amanda.
Jag fnissar lite. ![]()
22 nov, 2015 17:33 |
|
catradora
Elev |
"Åh jo. Nu ser jag." säger JB och skrattar.
"Jag vill inte vara elak eller så, men jag måste tillbaka till Manjipoor." suckar jag. "Kan nån visa hur man får elefanten att hjälpa till med det?"
23 nov, 2015 06:48 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
"Ropa Anala-Mok så dyker hon upp. Det funkar bättre om man ropar bestämt på tredje stavelsen", säger Alex och ler.
"Men är du säker att du inte kan stanna?", säger Kuru. ![]()
23 nov, 2015 15:31 |
|
catradora
Elev |
"Jag vet inte... Jag vet ju inget om den här världen." säger jag tveksamt. "Och vad ska vi göra om din adoptivfamilj får veta om att jag är din syster? " frågar jag Alex. Hon ser bekymrad ut.
23 nov, 2015 18:49 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
23 nov, 2015 19:47 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen