Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag läser Nialls senaste tweet och ser på honom.
"Eh, va?" 19 nov, 2014 17:46 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 17:46 |
|
Borttagen
|
"Har du inga kalsonger på dig?"
19 nov, 2014 17:48 |
|
Beben
Elev |
Jag skakar på huvudet, med ett lätt flin, även om jag rodnar så mycket att någon lätt skulle kunna ta mig för en tomat.
19 nov, 2014 17:50 |
|
Borttagen
|
"Så när du satt på mina axlar ...?" Jag ser på Niall med uppspärrade ögon.
19 nov, 2014 17:51 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 17:51 |
|
Borttagen
|
"Herregud" mumlar jag.
19 nov, 2014 17:53 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 17:53 |
|
Borttagen
|
"Jag måste skriva en ny tweet" skrattar jag lågt och tar min telefon.
19 nov, 2014 17:54 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 17:56 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen