Den stora vildmarken
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Du är en av dom bästa sakerna som har hänt mig sen jag kom hit, skrek jag.
28 mar, 2014 20:13 |
|
Borttagen
|
"Varför?" sa jag.
Jag förstod inte varför hon måste skrika hela tiden. 28 mar, 2014 20:14 |
|
Borttagen
|
- Förlåt att jag skriker så mycket, sa jag.
28 mar, 2014 20:17 |
|
Borttagen
|
Jag log.
"Varför är jag något bra?" frågade jag. 28 mar, 2014 20:18 |
|
Borttagen
|
- För du berättar sanningen och det är något jag värde sätter hos en människa, sa jag.
28 mar, 2014 20:20 |
|
Borttagen
|
"Det har jag gjort i alla tider" sa jag förvånat. "Jag har inget annat val."
28 mar, 2014 20:21 |
|
Alvenia
Elev |
- Ok vi måste hitta ett sätt för att vi ska komma bort från denna ö. Det kanske bara är jag men jag tycker att folk förändras på denna ö, sade jag
_______________________________ One Direction! ♥ 28 mar, 2014 20:24 |
|
Borttagen
|
"Åh, hej Ali" sa jag förvånat. "Jag hörde inte att du kom."
28 mar, 2014 20:25 |
|
Borttagen
|
- Ali har rätt och jag har förändras, sa jag.
28 mar, 2014 20:29 |
|
Alvenia
Elev |
- Ni ser inte så bra ut ewe och vad är det för lukt, det luktar äcklig rök, sade jag och kollade på Julia och Katie
__________________________________ One Direction! ♥ 28 mar, 2014 20:30 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen