Vampyr skolan
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Vampyr skolan
|
Borttagen
|
" Kanske fia med knuff ? " frågade Jane och log
1 dec, 2013 13:11
|
|
Borttagen
|
"Okej", Terry plockade upp spelet och spelpjäserna.
2 dec, 2013 02:43
|
|
Borttagen
|
Jane log det var evigheter sedan hon spelade det här spelet
2 dec, 2013 05:53
|
|
Borttagen
|
"Jag kommer knappt ihåg reglerna", Terry log.
2 dec, 2013 22:36
|
|
Borttagen
|
Jane gick igenom reglerna
3 dec, 2013 06:40
|
|
Borttagen
|
3 dec, 2013 07:59
|
|
Borttagen
|
3 dec, 2013 08:01
|
|
Borttagen
|
"Okej", Terry tar och väljer de gula pjäserna innan de börjar.
8 dec, 2013 01:15
|
|
Borttagen
|
Jane väljer de röda pjäserna hon slog tärningen hon fick en 6:a hon log och gick 6 steg med en pjäs.
8 dec, 2013 01:19
|
|
Borttagen
|
Terry tog upp tärningen, kastade den och fick en tre:a.
8 dec, 2013 14:42
|
Du får inte svara på den här tråden.