Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
- Nej, det är okej. Sade jag och slängde det blodiga pappret.
9 nov, 2013 22:46
|
|
Borttagen
|
"Okej" säger jag och rynkar pannan.
9 nov, 2013 22:47
|
|
Borttagen
|
Jag vände mig mot Niall och log.
9 nov, 2013 22:49
|
|
Borttagen
|
9 nov, 2013 22:50
|
|
Borttagen
|
Jag tog Nialls hand och drog honom till mitt rum.
9 nov, 2013 22:51
|
|
Borttagen
|
Jag följer lite motvilligt efter.
9 nov, 2013 22:54
|
|
Borttagen
|
Jag stängde dörren och satte mig på min skrivbordsstol. Jag såg ut genom fönstret och såg Zayns blod på marken. Jag suckade och kände på min läpp. Det sved till lite då jag rörde vid såret.
9 nov, 2013 22:58
|
|
Borttagen
|
"Jag ska nog ändå kräva pengar imorgon av Zayn" säger jag.
9 nov, 2013 22:59
|
|
Borttagen
|
- Nej, det var ju mitt fel. Sade jag och suckade.
9 nov, 2013 23:00
|
|
Borttagen
|
"Inte bara för att han slog dig" säger jag. "Han har varit taskig mot dig ända sedan lågstadiet, jag med. Jag kommer kräva något av honom, för din skull"
9 nov, 2013 23:02
|
Du får inte svara på den här tråden.