Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
-Wee-
Jag stirrade efter Diego.
29 sep, 2013 17:21
|
|
Borttagen
|
"Hur är det?"
Frågade jag henne.
29 sep, 2013 17:22
|
|
Borttagen
|
-Bree-
Jag hoppade till och tittade skrämt på honom.
29 sep, 2013 17:27
|
|
Borttagen
|
29 sep, 2013 17:28
|
|
Borttagen
|
29 sep, 2013 17:30
|
|
Borttagen
|
"Jag tänkte bara kolla hur det var..."
Mumlade jag och reste mig upp igen.
29 sep, 2013 17:31
|
|
Borttagen
|
-Wee-
"Vad tusan gör du?" Sa jag lågt och argsint när jag kom fram.
29 sep, 2013 17:34
|
|
Borttagen
|
"Det är lugnt. Jag hälsade bara på en vän"
Mumlade jag till Wii.
29 sep, 2013 17:36
|
|
Borttagen
|
-Bree-
"Kan jag få tala med dig enskilt?" Frågade jag Diego försiktigt.
-Wee-
"Nej det får du inte."
29 sep, 2013 17:40
|
|
Borttagen
|
"Det är lugnt"
Upprepade jag till Wii.
"Lita på mig!"
Viskade jag så bara Wii kunde höra.
29 sep, 2013 17:43
|
Du får inte svara på den här tråden.