Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 60 61 62 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


-Wee-

Jag stirrade efter Diego.

29 sep, 2013 17:21

Borttagen

Avatar


"Hur är det?"
Frågade jag henne.

29 sep, 2013 17:22

Borttagen

Avatar


-Bree-

Jag hoppade till och tittade skrämt på honom.

29 sep, 2013 17:27

Borttagen

Avatar


"Förlåt..."
Mumlade jag

29 sep, 2013 17:28

Borttagen

Avatar


"Mm" sa jag tyst.

29 sep, 2013 17:30

Borttagen

Avatar


"Jag tänkte bara kolla hur det var..."
Mumlade jag och reste mig upp igen.

29 sep, 2013 17:31

Borttagen

Avatar


-Wee-

"Vad tusan gör du?" Sa jag lågt och argsint när jag kom fram.

29 sep, 2013 17:34

Borttagen

Avatar


"Det är lugnt. Jag hälsade bara på en vän"
Mumlade jag till Wii.

29 sep, 2013 17:36

Borttagen

Avatar


-Bree-

"Kan jag få tala med dig enskilt?" Frågade jag Diego försiktigt.

-Wee-

"Nej det får du inte."

29 sep, 2013 17:40

Borttagen

Avatar


"Det är lugnt"
Upprepade jag till Wii.
"Lita på mig!"
Viskade jag så bara Wii kunde höra.

29 sep, 2013 17:43

1 2 3 ... 60 61 62 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.