Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Ok" jag gick till Kelly och sa "jag har legat med lilja, jag vet inte vad som flög i mig och jag älskar DIG" sedan kysste jag henne
8 aug, 2013 16:46 |
|
KajsaRC2001
Elev |
8 aug, 2013 17:37 |
|
Borttagen
|
Jag gick tillsist in för att kolla var Mas va och så kom Luke in
" Hej Luke " Sa jag glatt 8 aug, 2013 17:49 |
|
Borttagen
|
"Luke jag måste prata med dig,ensam,sa jag tyst.
8 aug, 2013 17:58 |
|
Borttagen
|
" Har du sett Mas?" Frågade jag när jag inte fick något svar
8 aug, 2013 18:00 |
|
Borttagen
|
"Kelly..,sa jag svagt
8 aug, 2013 18:01 |
|
Borttagen
|
"Jag är inte otrogen , jag älskar dig," sa jag till Kelly och kysste henne på munnen
8 aug, 2013 18:07 |
|
Borttagen
|
" Mas?!" Ropade jag
8 aug, 2013 18:08 |
|
Borttagen
|
Jag har legat med lilja men jag vet inte vad som flög i mig , sa jag och kysste Kelly på munnar
8 aug, 2013 18:09 |
|
Borttagen
|
" Du har gjort vad?!" Skrek jag
8 aug, 2013 18:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen