Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

1 2 3 ... 60 61 62 ... 312 313 314
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Ok" jag gick till Kelly och sa "jag har legat med lilja, jag vet inte vad som flög i mig och jag älskar DIG" sedan kysste jag henne

8 aug, 2013 16:46

KajsaRC2001
Elev

Avatar


Luke sprang in i Sjukhusflygen. "Jag var inte otrogen!" grät han fram.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m88mqqHhC81r107b8o1_r1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m2i2emI74B1qmdl2jo1_500.gif

8 aug, 2013 17:37

Borttagen

Avatar


Jag gick tillsist in för att kolla var Mas va och så kom Luke in
" Hej Luke " Sa jag glatt

8 aug, 2013 17:49

Borttagen

Avatar


"Luke jag måste prata med dig,ensam,sa jag tyst.

8 aug, 2013 17:58

Borttagen

Avatar


" Har du sett Mas?" Frågade jag när jag inte fick något svar

8 aug, 2013 18:00

Borttagen

Avatar


"Kelly..,sa jag svagt

8 aug, 2013 18:01

Borttagen

Avatar


"Jag är inte otrogen , jag älskar dig," sa jag till Kelly och kysste henne på munnen

8 aug, 2013 18:07

Borttagen

Avatar


" Mas?!" Ropade jag

8 aug, 2013 18:08

Borttagen

Avatar


Jag har legat med lilja men jag vet inte vad som flög i mig , sa jag och kysste Kelly på munnar

8 aug, 2013 18:09

Borttagen

Avatar


" Du har gjort vad?!" Skrek jag

8 aug, 2013 18:09

1 2 3 ... 60 61 62 ... 312 313 314

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.