Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Vi har varit är länge,tror jag, vi borde äta något." säger D'Tan och börjar gå mot omklädningsrummet.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 4 jun, 2013 23:21 |
|
Vildvittra
Elev |
"Vi ses." säger hon och går till sitt omklädningsrum för att duscha och byta om.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 jun, 2013 23:23 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan gör samma och väntar på henne i hallen, halvlutat mot en av väggarna med sina armar korsade.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 4 jun, 2013 23:25 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon kommer ut och ser glatt på honom, dock en aningen förvånad. Hon trodde inte att han skulle vänta på henne. "Mat." sa hon leende och började styra stegen dit.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 5 jun, 2013 15:37 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'tan går brevid henne fast med sitt vanliga ansikttsuttryck. "Jag antar att du också är hungrig." får han ur sig.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 5 jun, 2013 15:39 |
|
Vildvittra
Elev |
"Nej, men inte alls jag bara går hit ändå." sa hon och himlade med ögonen åt honom, "Slappna av, du må tro att folk gillar en mer om man inte alltid är disciplinerad." hon ler lite, men inte menat som något elakt, hon gillade honom. "Fast du gör som du vill jag gillar dig ändå." säger hon och ställer sig i matkön.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 5 jun, 2013 15:45 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jag är avslappnad, Snow." han har sagt det så många gånger att det låter nästan övertygande. D'Tan verkar ninte vara säker på vem han försöker att övertyga. "Vad menar du med det?" frågar han och ser på henne med en lätt förvånad blick.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 5 jun, 2013 15:49 |
|
Vildvittra
Elev |
"Det är du inte och jag har ett namn." säger Kestra lätt irriterad och ser på honom, "Att du är okej trots dina fel och brister och att jag är din vän." säger hon ärligt men undrar i sitt stilla sinne om hon överskridit någon gräns. Självklart ville han inte ha vänner eller något mer än så.......
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 5 jun, 2013 16:33 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Är jag inte det?" säger han lite roat och ler lite. "Kestra. är det bättre? hm, Kestra?" D'Tan ler lite mer, nästan retsamt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 5 jun, 2013 22:31 |
|
Vildvittra
Elev |
"Nej, det är du inte." ler hon lite och tar en sallad för att sen ta och sätta sig vid ett bord och nickar och ler glatt, "Mycket bättre D'Tan, låter mycket trevligare." ler hon mjukt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 5 jun, 2013 22:36 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen