Privat rollspel med TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel med TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ron
- Det gör du inte sa jag 18 apr, 2013 15:12 |
|
TildeW
Elev |
Hanna
Jo, Jag brukar alltid vara med er nu känns det som ni inte vill ha mig där och så måste jag lära mig dansa par dans till imorgon men har inte hittat någon och träna med
18 apr, 2013 15:15 |
|
Borttagen
|
Ron
- Du kan dansa med mig sa jag 18 apr, 2013 15:16 |
|
TildeW
Elev |
18 apr, 2013 15:18 |
|
Borttagen
|
Ron
- Jag vet lite hur man gör men är inte världens bästa sa jag 18 apr, 2013 15:19 |
|
TildeW
Elev |
Hanna
Ron tog min hand och vi började dansa Hermione Harry och jag tittade in genom en liten springa från dörren Harry dom dansar tillsammans
18 apr, 2013 15:21 |
|
Borttagen
|
Ron
Jag och Hanna var riktigt bra på att dansa tillsammans. 18 apr, 2013 15:22 |
|
TildeW
Elev |
18 apr, 2013 15:25 |
|
Borttagen
|
Ron
- jag tänkte fråga dig om du ville gå sa jag 18 apr, 2013 15:26 |
|
TildeW
Elev |
18 apr, 2013 15:30 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen